اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌المپیاد ورزشی دانشجویان دختر/

نفرات برتر در رشته دوومیدانی دختر پیام‌نور مشخص شدند‌

خبرگزاری فارس: در هفتمین روز از برگزاری مسابقات دانشجویی دختر پیام نور عصر امروز نفرات برتر رشته دوومیدانی در 11 ماده مشخص شد.

نفرات برتر در رشته دوومیدانی دختر پیام‌نور مشخص شدند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در ماده 100 متر و 200 متر سرعت الهام کاکلی از تهران مقام اول، حکیمه مقیمی از استان فارس مقام دوم و فاطمه محمودی از استان گیلان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
در ماده 400 متر مونا حاج محمدی از همدان، زینب قدیمی از گیلان و سحر جبریه از کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در ماده 800 متر استقامت زینب قدیمی از گیلان، نفیسه آرمیون از همدان و سحر جبریه از کرمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
زهرا علی اکبری از اردبیل، زینب خرم روز از تهران و صدیقه دهقان از فارس در ماده 1500 به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در 300 متر استقامت زینب خرم روز از تهران، صدیقه دهقان از فارس و مهری رسولی از قزوین به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در دوی 100 متر با مانع زهره حیدرزاده از تهران، فائزه بلوچی از خراسان رضوی و محدثه تقی‌زاده از گیلان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در ماده پرش طول سمیه توکلی از تهران، فائزه بلوچی از خراسان رضوی و زهره حیدرزاده از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در ماده پرش ارتفاع جمیله صیفی از خراسان رضوی، فاطمه علی اکبری از آذربایجان شرقی، مریم عباسی از استان مرکزی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
در ماده پرتاب وزنه عاطفه محمودی از گیلان، مریم محبی نسب از خراسان رضوی، زینب عیدی شیخ رباط از خوزستان مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 مسابقات دوومیدانی این دوره از المپیاد با حضور 23 استان برگزار شد که در نتیجه استان تهران مقام اول، گیلان مقام دوم و خراسان رضوی مقام سوم را به خود اختصاص دادند و کاپ قهرمانی را دریافت کردند. 
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول