اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماده حوزه الغدیر بسیج سپاه دشتی:

ساختار بسیج مستضعفین فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه الغدیر بسیج سپاه دشتی گفت: ساختار بسیج مستضعفین فرهنگی است و فعالیت‌های بسیج در قالب طرح تربیتی شجره طیبه صالحین انجام می‌شود.

ساختار بسیج مستضعفین فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مراد زارع صبح امروز در گرهمایی بسیجیان پایگاه مقاومت شهید چمران لاور شرقی اظهار داشت: شجره طیبه صالحین زمینه را برای تقویت بنیان‌های فرهنگی، سیاسی، فکری، اجتماعی و بصیرت در جوانان را فراهم می‌کند و هدف از اجرای این طرح در پایگاه‌های مقاومت بسیج، افزایش بصیرت و بینش بسیجیان نسبت به برنامه‌های اصیل انقلاب اسلامی است و عدم معرفت و بصیرت نسبت به برنامه‌های اصیل اسلامی موجب عقب‌ماندگی می‌شود.
فرماده حوزه الغدیر بسیج سپاه دشتی افزود: در طرح تربیتی صالحین همه افراد در سنین مختلف می‌توانند شرکت داشته باشند.
زارع یادآورشد: روستای لاورشرقی 100 بسیجی در هشت سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی  اعزام کرده است و افتخار می‌کند که هشت شهید 10 جانباز و دو آزاده را تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
وی گفت: سازمان بسیج مستضعفین در کنار مجموعه اقدامات عمومی خود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر ساله دو شهید بزرگوار را به صورت خاص در سطح کشور معرفی می‌کند تا نسل‌های جدید با شخصیت‌های بیشتری از افتخار آفرینان عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی آشنا شوند.
این مقام مسئول اضافه کرد: شجره طیبه بسیج با تعمیق ریشه‌های خود در تمام عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی گسترش شاخه و برگ در همه اقشار فضای ایران اسلامی و همه عرصه‌ها جا باز کرده است. 
زارع افزود: در این راستا پایگاه‌های مقاومت محلات به عنوان اصلی‌ترین رده و خط مقدم فعالیت‌های بسیجی از ابتدای شکل‌گیری این نهاد پاک،‌ نقشی محوری و بی‌بدیل در اشاعه تفکر ناب بسیجی داشته است.
زارع ادامه داد: با توجه به نقش اساسی و روشن بسیج در ترویج و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های حضرت امام (ره) بنابراین مسئولان پایگاه‌های مقاومت و متولیان طرح صالحین با اهتمام هرچه بیشتر و برنامه‌ریزی مناسب و بهره گیری از تمام امکانات موجود به گونه‌ای شایسته و درخور شان منزلت رفیع بسیج باشند.
مسئول طرح تربیتی شجره طیبه صالحین سپاه دشتی نیزگفت: حلقه‌های طرح صالحین کلاس نیست بلکه یک حلقه تربیتی است.
حجت الاسلام سید جلال سعیدی خاطر نشان کرد: در حوزه علمیه اهواز60 طلبه در طرح شجره طیبه صالحین شرکت کرده‌اند که در حال حاضر به 600 نفر افزایش یافته است.
سعیدی یادآورشد: در حال حاضر نیز در شهرستان دشتی 20 طلبه در طرح شجره طیبه صالحین حضور دارند.
وی ادامه داد: بسیجی فعال فردی مومن، ولایتمدار، مدافع نظام جمهوری اسلامی، ارزش‌های دینی، با بصیرت، فداکار، پیرو ولایت و رهبری است و در همه میدان‌ها مورد نیاز کشور حضوری فعال دارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول