اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران:

دیدار نساجی با تاخیر در ساری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از برگزاری بازی نساجی قائمشهر در ساری با یک روز تاخیر خبر داد.

دیدار نساجی با تاخیر در ساری برگزار می‌شود
 محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: تیم نساجی قائمشهر در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با یک روز تاخیر بازی خود را در ساری برگزار می‌کند.
وی با اعلام اینکه بازی نساجی قائمشهر به دو دلیل در ساری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در زیر کشت چمن و در بازسازی و مرمت است و انجام بازی تا چند هفته در این ورزشگاه با توجه به شرایط زمین امکان پذیر نیست.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران دلیل دوم بازی نساجی در ساری را محروم بودن تماشاگران در ورزشگاه عنوان کرد و گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آزادگان در فصل گذشته با توجه به تخلفات هواداران نساجی این تیم را از یک دیدار خانگی در حضور تماشاگران محروم کرد. 
این مسئول درباره مالکیت باشگاه نساجی قائمشهر عنوان کرد: عصر دوشنبه در فدراسیون فوتبال در حضور مهدی پرهام، کوروش رحمانی و مسئولان فدراسیون، غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ و رئیس هیئت فوتبال مازندران پس از جلسه و نشستی که حدود شش ساعت به طول انجامید، بر اساس مدارک و پرونده موجود پرهام مالک باشگاه نساجی معرفی کردند.
خلردی تصریح کرد: با توجه به مدارک و پرونده موجود تیم نساجی قائمشهر متعلق به مهدی پرهام است و تماشاگران و دوستداران نساجی پرهام را به عنوان رئیس باشگاه بشناسند.
وی متذکر شد: نساجی یکی از قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین باشگاه‌های مازندران و ایران است که از دوستداران واقعی که تعصب خاصی نسبت به این باشگاه دارند خواهش می‌کنیم هرگز این تیم را تنها نگذارند و همیشه حامی و حمایت‌گر تیم باشند.
نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در پایان اذعان داشت: بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان همه بازی‌های هفته نخست این رقابت‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 شهریور برگزار می‌شود و تنها بازی نساجی و گهر زاگرس لرستان در روز جمعه 25 شهریور برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، تیم نساجی قائمشهر از هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در روز جمعه 25 شهریور از ساعت 17 در ورزشگاه 15 هزار نفری شهدای ساری میزبان گهر زاگرس لرستان است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول