اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن انبوه‌سازان آذربایجان شرقی:

وضعیت بافت فرسوده تبریز تاسف‌آور است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن انبوه‌سازان آذربایجان شرقی گفت: وضعیت تاسف‌آور حاشیه‌نشینی در تبریز و بافت فرسوده برای فعالان مسکن استان دغدغه جدی است که باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

وضعیت بافت فرسوده تبریز تاسف‌آور است
جمشید برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز خواستار توجه کلان به بافت فرسوده تبریز و همتی جدی در این راستا شد.
وی اظهار داشت:  در حال حاضر امکانات خاصی از سوی دولت و مجلس در راستای بهسازی بافت شهری وجود دارد که در گذشته وجود نداشته و باید از این شرایط کمال استفاده را برد.
 
 
* رفع وضعیت سکونتگاه‌های نامطلوب در تبریز ضرروت اجتناب‌ناپذیر است
برزگر تاکید کرد: برطرف کردن وضعیت سکونتگاه‌های نامطلوب در تبریز و اصلاح بافت حاشیه‌نشینی در این شهر یک ضرروت اجتناب ناپذیر است که در همین راستا تشکلی در انجمن انبوه‌سازان در همین راستا شکل گرفته است.
رئیس انجمن انبوه‌سازان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: وضعیت حاشیه نشینی در تبریز و بافت فرسوده برای فعالان مسکن استان دغدغه جدی است که باید مورد توجه خاص قرارگیرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های انجمن انبوه‌سازان در سال‌های گذشته گفت: انجمن انبوه‌سازان استان جزو اولین انجمن‌های کشوری و از موفق‌ترین آنها بوده است.
برزگر یادآور شد: این انجمن حمایت از انبوه‌سازان و پیگیری حقوق آنان را در مراحل مختلف برعهده دارد چرا که برخی از انبوه‌سازان از حقوق خود بی‌اطلاع هستند.
رئیس انجمن انبوه‌سازان آذربایجان‌شرقی با تاکید بر حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: حمایت از مردم و کسانی که از خدمات انبوه‌سازان استفاده می‌کنند مورد توجه این انجمن قرار دارد.
وی اظهار داشت: در صورتی که حمایت از انبوه‌سازان و حذف هزینه‌های اضافی صورت نگیرد احتمال رشد شدید قیمت‌های مسکن خواهیم بود.
 
*هزینه‌های بالای خدمات امکان واگذاری مسکن به انبوه‌سازان را نمی‌دهد
برزگر اظهار داشت: قیمت انشعابات برخی خدمات نیز رشد زیادی پیدا کرده که این عامل در کنار عوامل متعدد موجب تحمیل هزینه‌های متعدد بر انبوه‌سازان شده است.
وی افزود: برخی واحدهای انبوه‌سازان به اتمام رسیده اما به علت هزینه‌های بالای برخی خدمات امکان واگذاری برای انبوه‌سازان وجود ندارد‌.
رئیس انجمن انبوه‌سازان آذربایجان شرقی بروکراسی متعدد در زمینه مسکن را موجب اتلاف وقت سازندگان ساختمان دانست و خواستار توجه مدیریت کلان استان به این مسئله شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول