اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی پروژه عتیق از سوی شهرداری تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از آغاز عملیات اجرایی پروژه بزرگ عتیق، حدفاصل مسجد کبود تا چهارراه شهید بهشتی از سوی شهرداری تبریز خبرداد.

آغاز عملیات اجرایی پروژه عتیق از سوی شهرداری تبریز
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین با اعلام اینکه طرح بزرگ عتیق از جمله پروژه‌های احیای بافت فرسوده شهرداری به شمار می‌رود، افزود: پروژه عتیق یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز به شمار می‌رود که در بلوک بافت‌های فرسوده حدفاصل مسجد کبود تا چهارراه شهید بهشتی به مرحله اجرا درآمده که با اجرای موفق آن بخش عمده‌ای از بافت‌های فرسوده موجود تبریز به ویژه در محدوده مرکزی شهر احیا و بازسازی خواهد شد.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این مطلب که شهرداری برای اجرای به موقع و سریع طرح بزرگ عتیق اقدام به فروش و انتشار اوراق مشارکت در سال گذشته کرده بود، خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در سال گذشته و به منظور جلب حداکثری مشارکت مردم در اجرای طرح‌های کلان عمران شهری و تسریع در اجرای این پروژه عظیم، اقدام به فروش و انتشار اوراق مشارکت به میزان یک‌هزار میلیارد کرد که خوشبختانه این اوراق در کم‌تر از دو روز و پیش از اتمام مهلت زمانی اعلام شده، از سوی مردم خریداری شد.
وی افزود: طرح عتیق پس از اتمام مراحل تملک و آزادسازی املاک واقع در مسیر و محدوده اجرای آن طی روزهای گذشته وارد فاز اجرایی شده و با روند فعلی پیش‌بینی می‌شود طرح مذکور در کوتاه‌ترین زمان به اتمام برسد.
شهردار تبریز در عین حال از شهروندان تبریزی و صاحبان املاک واقع در حریم اجرای این طرح به دلیل همکاری صمیمانه با شهرداری تبریز قدردانی کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول