اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات فارس اعلام کرد:

جذب بازیکن از کرواسی در تیم پیام مخابرات فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: برای نخستین بار بازیکنانی از کرواسی برای تقویت تیم پیام مخابرات به کارگیری شدند.

جذب بازیکن از کرواسی در تیم پیام مخابرات فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، چنگیز امیری بعد از ظهر دیروز در حاشیه مراسم جشن رونمایی از پیراهن جدید تیم فوتبال پیام مخابرات فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازیکنانی از کرواسی برای تقویت تیم پیام مخابرات به کار گرفتیم و چنانچه احتیاج به اضافه کردن نیروی متخصص به کادر تیم باشد این روند ادامه می‌یابد تا بر اساس استانداردهای تیم‌داری فعالیت خود را انجام دهیم، اظهار داشت: کادر مشخص شده هیئت مدیر تیم فوتبال پیام مخابرات فارس بدون حاشیه فعالیت خود را انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: در چند سال گذشته که این تیم زیر پوشش مخابرات این استان بود از هیچگونه کمکی به آن دریغ نشده و در عین حال نیز شاهد فعالیت‌های موثر بازیکنان و کادر فنی بوده‌ایم که امیدواریم امسال در مسابقات لیگ دسته یک، این تلاش‌ها بیشتر شود.
امیری بیان کرد: در مقطعی برای این تیم مشکلی پیش آمد که با رایزنی‌های مختلف و تلاش مسئولان توانستیم مدیران ارشد مخابرات کشور را راضی کنیم که اجازه تیم‌داری را به مخابرات فارس بدهند و امروز نیز خواستار حمایت از مدیران این استان هستیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس افزود: نوع نگاه مدیران استان فارس به ورزش قابل تحسین است و توقع ما نیز به عنوان یک باشگاه حمایت تمام‌جانبه از این تیم جوان است.
امیری همچنین با بیان اینکه برای نخستین بار هیئت مدیرهای برای تیم پیام معرفی شده که به طور کامل ورزشی و تخصصی است، ادامه داد: اولویت نخست در نظر گرفتن چنین هیئت مدیره‌ای برای باشگاه پیام مخابرات، مدیریت صحیح و درست بود که این گروه به طور یقین در انجام فعالیت‌های خود موفق می‌شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول