اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد:

دستگیری 287 نفر از اراذل همدان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در چهار ماه نخست امسال 287 نفر از اراذل و اوباش در استان همدان دستگیر شدند.

دستگیری 287 نفر از اراذل همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حاجی‌محمد مهدیان‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه حفظ نظم و استقرار امنیت ‌اجتماعی یکی از وظایف نیروی انتظامی به شمار می‌رود، اظهار داشت:‌ تدوین و اجرای طرح‌های 16گانه و سه‌گانه به منظور پیشگیری و مبارزه با جرائم امنیتی در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است که برای ارتقا امنیت عملیاتی می‌شود.
وی با اشاره به دستگیری 30 نفر از اراذل و اوباش در هفته اخیر افزود: در هفته اخیر چندین عملیات پلیسی در خصوص برخورد با اراذل و اوباش صورت گرفت که در نتیجه، این اقدامات منجر به دستگیری و برخورد با 18 نفر از اشرار در بلوار ارم و دو نفر در منطقه نایب ‌احمد شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان اذعان کرد: از ابتدای سال تاکنون 77 نفر از اشرار و 120 نفر از مزاحمان نوامیس در پارک‌ها و تفرجگاه‌های مختلف دستگیر شدند.
وی در ارتباط با جمع‌‌آوری سلاح‌های گرم گفت: با تأکید نیروی انتظامی سه فقره سلاح گرم توسط اصناف جمع‌آوری شده است که طرح جمع‌آوری سلاح‌های سرد نیز در دستور کار قرار گرفته و به صورت مستمر ادامه پیدا می‌کند.
مهدیان‌نسب اعلام کرد: هیچ گونه زمینه‌ای برای فعالیت‌های مجرمانه اراذل و اوباش و افراد شرور در استان وجود ندارد و کسانی که بخواهند ناامنی را در جامعه دامن بزنند با برخورد راسخ و قانونی نیروی انتظامی مواجه می‌شوند.
وی با تأکید بر اینکه برقراری احساس امنیت از وظایف نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: امنیت مبتنی بر همکاری مردم است چرا که بدون پشتوانه مردمی امنیت اجتماعی برقرار نخواهد شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان افزود: به منظور تکریم مردم و بر این اساس که ما مأموریت‌های انتظامی و تخصصی خود را از مردم بخواهیم فوریت‌های پلیسی راه‌اندازی شده است.
وی همچنین یادآور شد: سامانه 197 به منظور ارائه پیشنهاد، انتقاد، شکایت و تقدیر از نیروی انتظامی راه‌اندازی شده ‌تا مردم بتوانند نظرات خود را با این ستاد در میان بگذارند.
مهدیان‌نسب با اشاره به مزاحمان خیابانی که آلودگی صوتی را در جامعه به وجود می‌آورند، تصریح کرد: در چهار ماه نخست امسال 14 هزار و 560 موتورسیکلت مزاحم جمع‌آوری شده است.
وی اضافه کرد: قبل از ماه رمضان کنترل عروسی‌ها و جلوگیری از مزاحمت‌های احتمالی صورت می‌گرفت که این طرح بعد از ماه رمضان نیز ادامه پیدا می‌کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه در شهرستان همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد چندین عملیات انتظامی انجام شده است، گفت: در هفته اخیر 15 هزار ماهواره در شهرستان بهار و همدان و همچنین 75 قبضه سلاح گرم در شهرستان نهاوند کشف و ضبط شده است.
وی در پایان افزود: استان همدان به لحاظ ارائه آمار و اطلاعات و همچنین بازرسی‌های صورت گرفته رتبه پنجم کشور را در ایجاد امنیت دارا است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول