اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی اصفهان:

دانشگاه‌ها باید به تولید و صدور علم بپردازند

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی اصفهان گفت: دانشگاه‌ها باید به سمتی بروند که علم تولید کنند و به صادرات علم بپردازند.

دانشگاه‌ها باید به تولید و صدور علم بپردازند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور شریعتی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی اصفهان اظهار داشت: زمانی که پست ریاست دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان به من پیشنهاد داده شد با نیت 30 درصد قبولی مسئولیت وارد جلسه شدم، اما به علت اینکه رنگ سیاسی نداشت، انگیزه‌ام قوت گرفت.
وی بیان داشت: پذیرفتن مسئولیت در دانشگاه علمی و کاربردی مثل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که تنها به دنبال ارائه خدمات به نیازمندان است، جای خدمت است.
وی ادامه داد: وقت‌شناسی را در امور کاری و سرپرستی خود در اولویت قرار می‌دهم چون احترام به شخصیت و حقوق دیگران است.
شریعتی که احترام گذاشتن به کوچک‌ترین عضو افراد از نظر سمت تا بزرگ‌ترین اشخاص را به صورت مکرر تاکید کرد، افزود: نظارت بر کار و احترام بر دیگران دو اصل کاری است.
وی اضافه کرد: دانشگاه‌ها باید به سمتی بروند که علم تولید کنند و به صادرات علم بپردازند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در رشته‌های مهندسی عقب هستیم، گفت: رشته‌های دانشگاهی باید مطابق با نیاز بازار ایجاد و رشد کنند.
وی بیان داشت: اگر قرار است که بازار در حد چرتکه بماند و در همین اوضاع به تربیت دانشجویانی بپردازیم، لازم است سطح بازار را افزایش داد تا بتوان از این نیروی انسانی تحصیلکرده به نحو احسن استفاده کرد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول