اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری 80 هزار کارگر مشمول بیمه اجباری دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 80 هزار کارگر مشمول بیمه اجباری و قانون کار در این استان وجود دارد.

چهارمحال و بختیاری 80 هزار کارگر مشمول بیمه اجباری دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، پرویز سلطانی بعدازظهر امروز در جمع مسئولان ستادی و اجرایی تعاون این استان اظهار داشت: همانطور که در قانون برنامه پنجم پیش‌بینی شده پیکره دولت باید سبک و کوچک و از نظر اجرایی چابک شود، برهمین اساس ادغام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بر همین اساس است.
وی با بیان اینکه در این ادغام هیچگونه تعدیل نیروی وجود ندارد، گفت: این در حالیست که باید کارهای موازی حذف و کارهای تخصصی به قوت خود باقی و تقویت هم  شوند.
سلطانی ادامه داد: آنچه مهم است کار کردن و انجام تکلیف قانونی و وظیفه شرعی است و ما تابع تصمیماتی هستیم که برای ما گرفته می‌شود، برهمین اساس باید بدقت آنها را اجرا کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسئولیت از دیدگاه ما یک فرصت خدمت است، گفت: مسئولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند، چراکه آنچه به یادگار می‌ماند عمل صالح است و هر کاری که ما انجام می‌‎دهیم برای رضای خداست.
وی در ادامه با اشاره به وظایف اداره کل کار سابق در قسمت‌های بازرسی، روابط کار، اشتغال، افزود: با توجه به اینکه 80 هزار کارگر مشمول بیمه اجباری و قانون کار در استان وجود دارد و استان ما استانی نیمه صنعتی و رو به صنعتی شدن است نظارت بر حسن اجرای قانون کار در این بخش‎ها بر عهده اداره‌ کار محسوب می‏شود.
سلطانی از رشد 47 درصدی در بخش کارگری مشمول قانون کار از سال 85 تاکنون خبر داد و گفت: این نشانگر اینست که 38 درصد نیروی کار استان ما در بخش کارگری مشغول به کار هستند.
وی افزود: قطعاً ادغامی که صورت گرفته در راستای تقویت سازی مدیریت یکپارچگی و هماهنگی و انسجام در برنامه ریزی و اجرا و عملیاتی شدن وظایفی است که بر عهده ما گذاشته شده است.
سلطانی اضافه کرد: با ادغام این دو وزارت‌خانه به‌طور قطع و یقین دوگانگی‌ها و تصمیم‌گیری‌های حوزه‌ای کنار و یک وحدت رویه جایگزین می‌شود که قطعاً به تولید ما کمک می‌کند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به‌منظور تحقق اهداف توسعه‌ای این استان و در نهایت کشور باید در یک مجموعه‌ای قرار بگیریم که شاهد همدلی و صمیمیت و مشارکت و تعامل کاری باشیم و از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای محقق شدن اهداف وزارتخانه جدید و همچنین تثبیت و ایجاد اشتغال کشور نهایت استفاده و افق روشنی را در راستای اشتغال استان ایجاد کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول