اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات کشور:

ماهواره عامل معضلات امروز جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات کشور گفت: بیشتر معضلات امروز جامعه به دلیل ورود ماهواره در خانواده‌هاست.

ماهواره عامل معضلات امروز جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی هوایی عصر امروز در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به عوارض ماهواره، بیشتر معضلات امروز جامعه را از طریق ماهواره دانست و اظهار داشت: امروز ماهواره به مانند زهر سمی در خانواده‌ها عمل می‌کند و باعث بروز آسیب‌های بسیاری در جامعه می‌شود.
به گفته وی خانواده‌ها در مبارزه با دشمنان باید از سلاح ایمان و تقوا بهره جسته و از مشاهده برنامه‌های مبتذل ماهواره در خانه‌های خود اجتناب کنند.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات کشور در تأکید به خانواده‌ها و جوانان تصریح کرد: راه رسیدن به آگاهی در مشاهده برنامه‌های ماهواره نیست چرا که تنها با پایبندی به ارزش‌ها می‌توان به سطح بالایی از علم و آگاهی رسید.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به آموزه‌های دین مبین اسلام، آن را مایه تعالی دنیوی و اخروی فرد دانست و اذعان داشت: امروز جامعه غرب و همه کسانی که کمر مبارزه با اسلام‌گرایی بسته‌اند خود دچار گرفتاری و مصیت‌های زیادی شده‌اند و خود نیز به خطر افتاده‌اند.
موسوی هوایی تأثیر فیلم‌های مذهبی و ایرانی را در غرب و دیگر کشورها مهم برشمرد و ادامه داد: امروز اینترنت نیز معضل دیگری شده و دشمنان از طرق مختلف از جمله هک کردن اطلاعات شخصی افراد، فضایی غیر اخلاقی و پر از تشویش را برای مردم فراهم کرده‌اند و عقل و نفس جوانان را به تسخیر درآورده‌اند.
وی گفت: در این راستا والدین و خانواده‌ها باید مراقبت و نظارت بیشتری بر روی فرزندان خود داشته باشند و مانع از جلب و جذب آنها به سوی برنامه‌های ماهواره و یا استفاده نامناسب از اینترنت شوند.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات کشور بر لزوم تقویت روحیه ایمان و تقوا، ایجاد فضاهای معنوی بیشتر و ایجاد سایت‌های مذهبی در فضای مجازی تأکید کرد و افزود: شمشیر دشمن دولبه است و راه مبارزه و پیروزی در آن کنترل نفس و تقویت روحیه ایمان و ارزش‌های اسلامی است.
در پایان این مراسم نیز به افراد شرکت‌کننده در طرح قرآن ماه رمضان سازمان تبلیغات در ملایر به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول