اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی گلستان؛

تسهیل سرمایه‌گذاری گردشگری در گلستان با جدیت دنبال می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: تسهیل سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری در استان با جدیت دنبال می‌شود.

تسهیل سرمایه‌گذاری گردشگری در گلستان با جدیت دنبال می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، محمد اسماعیل عسگری از برپایی جلسات متعدد برای تسهیل سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال 1390 تا‌کنون ، با برپایی جلسات متعدد، 18 دستور کار در خصوص بررسی پروژه‌های گردشگری مصوب شد.
وی تصریح کرد: در سال جاری 9 جلسه کمیته فنی ذیل کارگروه گردشگری تشکیل شده که 18 دستور کار این کارگروه در این جلسات مطرح و پس از بررسی مصوب شد.
معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان افزود: موضوع معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به منظور هماهنگی و کسب مجوز از ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با احداث و تسهیل روند سرمایه‌گذاری در کمیته مذکور مطرح شده و در حال پیگیری است.
عسگری اظهار امیدواری کرد: با برپایی جلسات متعدد در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری استان، روند سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف گردشگری گلستان تسهیل شده و در راستای رونق صنعت گردشگری استان گام‌های مثبتی برداشته شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول