اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هرمزگان:

کشف نیم تن تریاک در هرمزگان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 550 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و دستگیری اعضای شش نفره یک باند قاچاق مواد مخدر در روزگذشته خبر داد.

کشف نیم تن تریاک در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمدعلی آخوندی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با انجام کار وسیع اطلاعاتی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر از مسیر سیستان و بلوچستان – کرمان و هرمزگان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود :‌ مأموران پس از چند روز تعقیب و مراقبت، عصر روز گذشته در یکی از ایستگاه‌های ایست و بازرسی اعضای باند را شناسایی و در یک اقدام تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه شش نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ را دستگیر و 550 کیلوگرم تریاک، سه قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف و 220 فشنگ جنگی و تعدادی تلفن همراه کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از ابتدای سال‌جاری تاکنون ضمن برخورد جدی با قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر، یک هزار و 500 نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان، 68 باند تهیه و توزیع مورد شناسایی و دستگیر کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 90 درصد افزایش دستگیری باند داشته‌ایم.
آخوندی بیان داشت: همچنین در این مدت 310 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد توقیف و بالغ بر 17 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده که 800 کیلو از مواد مخدر مکشوفه در مدت پنج ماهه هروئین بوده است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان تصریح کرد: اعضای باند دستگیر شده در تحقیقات اولیه اعتراف کردند که مواد مخدر را از سیستان و بلوچستان حمل و قصد داشتند از مسیر کرمان و هرمزگان به استان فارس انتقال دهند که در حوالی آبشورک بندرعباس توسط پلیس هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول