اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس هرمزگان خبر داد:

کشف 194 کیلوگرم تریاک و حشیش در هرمزگان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری 9 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و کشف 194 کیلو و 510 گرم تریاک و حشیش طی روز گذشته خبر داد.

کشف 194 کیلوگرم تریاک و حشیش در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ‌محمدعلی آخوندی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی مهران شهرستان بستک روز گذشته حین کنترل محور و خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد که با سرعت عمل ماموران خودرو توقیف و راننده دستگیر شد.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار 132 کیلو و 500 گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در پشت صندلی عقب جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجیآباد نیز از حمل مواد مخدر توسط یک دستگاه وانت پیکان مطلع و بلافاصله در راستای شناسایی به محور شهدادی اعزام که خودرو را متوقف و در بازرسی از آن مقدار 20 کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان همچنین از کشف مواد مخدر در روستای طاشکوئیه شهرستان حاجیآباد خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به نام معلوم در روستا اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر میکرده است، موضوع دستگیری را در دستور کار قرار داده و در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از منزل وی مقدار 9 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و یک نفر را دستگیر  و یک ‌دستگاه خودرو نیز توقیف کردند.
آخوندی عنوان کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه‌راهی کنجی شهرستان خمیر روز گذشته  حین کنترل خودروهای عبوری به یک ‌دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک و در بازرسی از آن مقدار 9 کیلو و 780 گرم تریاک کشف و در این رابطه 2 نفر نیز دستگیر کردند.
وی همچنین با اشاره به کشف مواد مخدر در رودان گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی فاریاب طی دو عملیات در بازرسی از دو دستگاه خودرو پراید و وانت نیسان جمعا 22 کیلو و 730 گرم تریاک کشف و 4 نفر را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس مواد مخدر شهرستان رودان منتقل کردند.
آخوندی در پایان بیان داشت: طی 6 عملیات مذکور در استان، 9 نفر از سوداگران مرگ دستگیر، 6 دستگاه خودرو توقیف و جمعا 194 کیلو و 510 گرم حشیش و تریاک کشف و ضبط شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول