اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شیراز:

مدیریت دفاع مقدس در دستگاه‌های دولتی نهادینه شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در خانه ملت گفت: باید به سمتی پیش رویم تا مدیریت دفاع مقدس در دستگاه‌های دولتی نهادینه شود.

مدیریت دفاع مقدس در دستگاه‌های دولتی نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا دستغیب بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان شیراز به تحلیل دفاع مقدس از نگاه مدیریتی پرداخت و اظهار داشت: دفاع مقدس سند افتخار کشور است که باید به آن در تمام صحنه‌ها افتخار کنیم.
دستغیب با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس عزت، مجد و عظمت ایران اسلامی رقم خورد، ادامه داد: آن چیزی که امروز از دفاع مقدس بیان می‌شود قطعه‌ای از بهشت و مدینه فاضله‌ای را ترسیم می‌کند که باید به آن افتخار کرد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس تنها یک رزم نبود، در واقع، تجلی بندگی، تبلور معنویت، مصداق عینی کار گروهی و جمعی، تبعیت از فرماندهی، مدیریت واحد در سطوح مختلف و تلاش تمام‌جانبه برای دست‌یابی به هدف مقدس حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.
عضو شورای فرهنگ عمومی تصریح کرد: جای انتقاد دارد که چنین عقبه‌ای را داریم اما هیچ جایی در نظریه‌پردازی از آن استفاده نکردیم.
دستغیب تصریح کرد: نمادهای دفاع مقدس مهم و ارزشمند است و موجب یادآوری و خارج شدن فضای ذهنی از دنیای مادی و گیر و دارهای دنیوی است اما باید به الگوسازی نیز توجه کرد.
وی با بیان اینکه نمادها و نشانه‌ها مقدمه شناخت است و باید خود را به چشمه معنویت رساند،‌ گفت: نباید فقط به سمت نمادها باشیم و باید به نظریه‌پردازی بپردازیم و الگوی مدیریتی دفاع مقدس را نهادینه و اجرا کنیم.
این نماینده مجلس بیان کرد: باید در نظریه‌پردازی دفاع مقدس به صورت عمیق وارد شویم و مدیران شاخص‌های برجسته دفاع مقدس از جمله مدیریت، کار گروهی، مهربانی، ایثار، از خودگذشتگی و تکریم را در اولویت برنامه‌ها قرار دهند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول