اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

دفاع مقدس میدان رویارویی جبهه حق علیه باطل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: دفاع مقدس نه تنها سند افتخار ایرانیان در برابر دشمنان است بلکه میدان رویارویی جبهه حق علیه باطل محسوب می‌شود.

دفاع مقدس میدان رویارویی جبهه حق علیه باطل است
محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل عقاید پاک ملت ایران بوده که بر اساس نهضت امام حسین(ع) شکل گرفته است.
وی افزود: ملت ایران حسینی‌وار در برابر جریانات و انحرافات داخلی و خارجی ایستاده‌اند و اجازه هیچ گونه تجاوز به مرزهای کشورمان را نمی‌دهند.
امام جمعه چابهار ادامه داد: ملت ایران با آگاهی و شعور وصف‌ناپذیر انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی(ره) به وجود آوردند و این انقلاب را تا ظهور صاحب بر حقش امام زمان صیانت می‌کنند.
موسوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی براساس اعتقادات شخصی شکل نگرفته بلکه براساس اعتقادات الهی در جهان طراحی شده لذا هر جریانی انحرافی که در برابر آن بایستد قطعا شکست می‌خورد. 
امام جمعه چابهار با بیان اینکه دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران در برابر دشمنان اسلام است، افزود: ملت ایران جانانه، دست خالی و با ایمان و باورهای الهی در مقابل جبهه دشمنان اسلام ایستادگی کردند.
موسوی بیان کرد: رسانه ملی با پخش ویژه برنامه‌های متنوع توانسته بخشی از رشادت‌مردی‌های مردان و زنان در طول هشت ساله دفاع مقدس به نمایش بگذارد که تاثیر شگرف در اشاعه فرهنگ شهادت و ایثار در بین جوانان دارد.
موسوی گفت: داشتن ایمان راسخ، ولایت‌مداری و شجاعت از جمله عوامل تاثیر گذار در پیروزی رزمندگان اسلام است.
وی به تسخیر سفارتخانه رژیم صهیونیستی توسط مردم مصر اشاره کرد و افزود: مردم مصر با الگو گرفتن از انقلاب ایران لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی را تسخیر کردند که این خود سبب تدوام انقلاب مردم مصر می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول