اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی:

نگذاریم خدشه‌ای به دفاع مقدس وارد شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از افراد به دنبال ایجاد شبهات بی‌اساس در مورد دفاع مقدس هستند، گفت: نباید اجازه دهیم خدشه‌ای به دفاع مقدس وارد شود.

نگذاریم خدشه‌ای به دفاع مقدس وارد شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ابراهیم افشاری پیش از ظهر امروز در پنجمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این مناسبت‌ها فرصتی برای یادآوری هشت سال دفاع جانانه رزمندگان اسلام است.
وی افزود: ما باید برای نسل جوان جامعه این مسئله را روشن کنیم که چرا که به هشت سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس می‌گوییم و این مسئله مهمی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نسل امروز ما جنگ را ندیده است،اظهار داشت: بسیاری از مسائل برای آنها محسوس نیست و فیلم‌هایی که در زمینه جنگ نیز ساخته می‌شود چندان گویا نیست و در این بین وظیفه نسل گذشته است که مسائل این هشت سال دفاع مقدس را برای جوانان تبیین کنند تا دشمنان از این مسئله سوء استفاده نکنند.
افشاری به تصرف سفارت اسرائیل توسط جوانان مصری اشاره کرد و گفت: تونی‌بلر در این ارتباط می‌گوید ما هرچه مشکل در خاورمیانه داریم زیر سر ایران است و این نشانه اقتدار کشور ما است.
وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی برای از بین بردن کشورهای اسلامی در منطقه مستقر شد و روزی حرف از تصرف نیل تا فرات می‌زدند امروز تنها به فکر حفظ خود تا رود اردن هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز شعار صدور انقلاب به جهان در حال تحقق است، تصریح کرد: در این راستا نباید بگذاریم خدشه‌ای به اتفاقات مهم کشور از جمله دفاع مقدس وارد شود.
افشاری ادامه داد: ما نباید در بخش معرفی جهادگران جنگ تنها به رزمندگان اکتفا کنیم بلکه باید به همه جنبه‌های این دفاع مقدس از جمله خانواده‌های رزمندگان توجه شود و این افراد نیز معرفی شوند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول