اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاداسلامی شوشتر تاکید کرد:

ایفای نقش دانشگاه آزاد در برنامه‌های فرهنگی و ارزشی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاداسلامی شوشتر بر‌ مشارکت و ایفای نقش دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارزشی تاکید‌ کرد.

ایفای نقش دانشگاه آزاد در برنامه‌های فرهنگی و ارزشی
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، دکتر سروش زرین‌آبادی‌ ظهر امروز در جلسه مشترک با فرمانده ناحیه سپاه پاسداران شهرستان شوشتر در آستانه‌ هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اهتمام بر اجرای برنامه‌های ارزشی از طرف دانشگاه آزاد‌ اسلامی واحد شوشتر باید بیش از پیش باشد.
‌این مقام مسئول پرداختن جدی به مسائل فرهنگی را از اولویت‌های
برنامه‌های خود عنوان و خاطرنشان کرد: به این دلیل است همه فعالیت‌ها دربخش‌های مختلف‌ واحد شوشتر به نوعی رنگ فرهنگی به خود بگیرد ودراین راستا برنامه‌ریزی جدی و دقیقی‌ شده است.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند‌ بستری فراهم برای اجرای این نوع برنامه‌ها باشد، خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد‌ اسلامی با داشتن مخاطب جوان و هزینه‌ها و اعتبارات مناسب می‌تواند در این راستا گام‌های‌ مهمی بردارد.
زرین‌آبادی تکریم ارباب رجوع را نوعی فرایند فرهنگی دانست‌ و گفت: تاکید جدی شده است که کلیه مسؤلان و کارکنان ضمن عمل به قوانین و مقررات برخوردی‌ بسیار شایسته و اسلامی با مراجعان داشته باشند و نهایت سعی و تلاش خود را برای حل‌ مشکل آنان معطوف کنند.
 رئیس واحد شوشتر‌ ضمن تاکید بر قداست و اهمیت بسیج خاطرنشان کرد: بسیج اساتید، دانشجویی و کارکنان به‌ عنوان بازوهای فرهنگی دانشگاه همواره مورد توجه و اهتمام بوده و هستند و این نهاد مقدس
می‌تواند در تداوم برنامه های فرهنگی بسیار مؤثر واقع شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول