اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سفرهای استانی نهاد ریاست جمهوری:

سرکشی به روستاها برجستگی سفر چهارم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سفرهای استانی نهاد ریاست جمهوری گفت: سرکشی تیم‌ها و نمایندگانی از دولت به تمام بخش‌ها و حتی روستاهای دور افتاده از ویژگی‌های سفر چهارم رئیس جمهور است.

سرکشی به روستاها برجستگی سفر چهارم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل محمدیان پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی سفر چهارم رئیس جمهور به استان اردبیل که در محل استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با تاکید رئیس جمهور در این دوره از سفرها شرایط باید به گونه‌ای فراهم شود تا علاوه بر دیدارهایی که ما با مردم داریم، خود مردم نیز بتوانند به ما مراجعه و پاسخ‌های مورد نظر لازم برای مسائل گوناگون خودشان را دریافت کنند.
محمدیان ادامه داد: در چهارمین دوره از سفرهای استانی که به تصمیم شخص احمدی‌ن‍ژاد از روز چهارشنبه از استان اردبیل آغاز می‌شود رئیس جمهور به تمام شهرستان‌های این استان سفر خواهد کرد.
این مسئول ابراز داشت: دور چهارم سفرهای استانی از لحاظ سفر شخص رئیس جمهور به تمام شهرستان‌ها شبیه دور اول این سفرهاست ولی از سایر جهات می‌توان گفت که ترکیبی از دور سوم  است که مواردی به آن اضافه شده است.
وی همچنین از دایر بودن ستادهای 30‌گانه در مرکز و شهرستان‌های استان‌ها و در اولین سفر دور چهارم در استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزیابی‌های انجام شده، بر موفقیت‌های این ستادها و منشاء خیر و برکت بودن آنها صحه می‌گذارند.
مدیرکل سفرهای استانی نهاد ریاست جمهوری بیان داشت: در مرکز استان ستادی متمرکز دایر خواهد شد و همه مسئولان و مدیران دولتی در آن عضو خواهند بود و در شهرستان‌ها نیز ستادها تشکیل خواهند شد که مسئولیت آنها مانند گذشته بر عهده فرمانداران است و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری دایر می‌شوند.
محمدیان با اشاره به اینکه در دور قبلی سفر هیئت دولت به استان اردبیل 28 هزار مورد مراجعه رو در رو علاوه بر نامه‌های مردمی انجام شده بود، خاطرنشان کرد: در این دور از سفر تمام معاونین تام‌الاختیار همه وزیران کابینه از  روز چهارشنبه در اردبیل و شهرستان‌های این استان مستقر می‌شوند تا برخی از کاستی‌ها و کمبودها و نیز کارهای مربوط به مصوبه‌های دوره‌های قبلی که انجام نشده‌اند را پیگیری کنند.
وی ابراز داشت: در این دور از سفرهای استانی از مردم می‌خواهیم که تا حد امکان نامه‌های خود را از طریق سامانه سامد ارائه کرده و یا با شماره تلفن 111 کارهای مربوط به ستادها را پیگیری کنند تا امکان ضبط و ثبت آنها وجود داشته باشد.
محمدیان با اشاره به اینکه از اهداف این سفر تجدید دیدار و عهد و پیمان احمدی‌نژاد با مردم است، خاطرنشان کرد: تجدید دیدار با مردم، بطور حتم حضور همه جانبه و پرشور مردم را می‌طلبد و به همین منظور باید با استفاده از تمام امکانات به ویژه در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهای استان اطلاع‌رسانی موثر به مردم در ارتباط با نخستین سفر هیئت دولت در چهارمین دوره سفرهای استانی انجام شود.
محمدیان از مسئولان ذی‌ربط خواست که تمام مشکلات مربوط به ویژه در بخش آبرسانی، برق‌رسانی و گازرسانی را جمع‌بندی کرده و دستورهایی برای آنان صادر کنند که به رفع مشکل منجر شود.
وی همچنین با اشاره به تاکید رئیس جمهور از مسئولان ذیربط خواست که در تکریم مردم و نیز ایجاد فضایی صمیمی و ساده در برخورد با مردم در این دوره از سفر استانی تلاش کنند.
 
*سفر چهارم رئیس جمهور نباید به محمل تبلیغات انتخابات تبدیل شود
مدیرکل سفرهای استانی نهاد ریاست جمهوری همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده در این زمینه هرگونه انجام تبلیغات از سوی ارگان‌‌ها، نهادها و اداره‌های دولتی در این دوره از سفر ممنوع است.
وی یادآور شد که ممکن است بعضی افراد با برداشتن تصاویری از مقام معظم رهبری و آقای دکتر احمدی‌نژاد تصویری کوچک از یک فرد را که قصد نامزدی در این دوره از انتخابات مجلس را دارد در زیر آنها قرار دهند و به این ترتیب برای او تبلیغ کنند که با هوشیاری باید جلوی اینگونه کارها گرفته شود.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول