اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی ابهر خواستار شد:

عدم واگذاری انشعاب گاز به متجاوزان حریم در روستاها

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی ابهر گفت: در امر گازرسانی قبل از واگذاری انشعاب در روستاهای گازرسانی، اگر حریم کوچه و خیابان از سوی فردی رعایت نشده، از دادن انشعاب به او جلوگیری شود.

عدم واگذاری انشعاب گاز به متجاوزان حریم در روستاها
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، امرالله گلمحدی در جلسه ستاد مهاجرت معکوس این شهرستان اظهار داشت: همه روستاهایی که مستعد برای احداث بندهای خاکی هستند مشخص شده و با اولویت‌بندی به جهاد کشاورزی ارسال کرده‌ایم.
وی در زمینه راه چشین به چالچوق گفت: شن‌ریزی، زیرسازی و آسفالت این راه هنوز صورت نگرفته که در کمیته برنامه‌ریزی اعتبار لازم برای این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم اداره راه و ترابری اقدام لازم را در نزدیک‌ترین زمان صورت دهد.
بخشدار مرکزی ابهر افزود: در زمینه گاز خراسانلو بر اساس تشکیل جلسه‌ای مقرر شد که خط انتقال از کنار اتوبان صورت بگیرد که پیگیری‌های لازم در این زمینه در حال انجام است.
وی در ادامه با اشاره به گازرسانی به روستاهای منطقه مرکزی ابهر خاطرنشان کرد: در امر گازرسانی خواستار هستیم که قبل از واگذاری انشعاب در روستاهای گازرسانی، از بنیاد مسکن استعلام گرفته شود تا اگر حریم کوچه و خیابان از سوی فردی رعایت نشده، از دادن انشعاب جلوگیری شود.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان ابهر در این جلسه با اشاره به پروژه راه چشین به چالچوق تصریح کرد: زیرسازی پنج کیلومتر از این راه توسط امور ابهر انجام شده که بر اساس قرارداد، زیرسازی باید توسط اداره آب و آسفالت توسط اداره راه صورت بگیرد که 100 میلیون تومان اعتبار برای این امر تخصص یافته است.
ستار بهرامی افزود: در زمینه راه‌های روستایی لکه‌گیری‌ها شروع شده و طی15 روز آینده همه راه‌های روستایی لکه‌گیری می‌شود.
وی به پروژه‌های در دست اقدام اداره راه و ترابری شهرستان ابهر در سال جاری اشاره و اضافه کرد: روکش آسفالت آزادراه با مبلغ قراردادی 160 میلیارد ریال، تقاطع غیرهمسطح سه راهی نورین، پروژه راه روستایی فونش‌آباد، راه روستایی امامزاده یعقوب، کردرق، کاکاآباد- برنقور از پروژه‌های در دست اقدام این اداره است.
بهرامی افزود: پروژه‌ راه روستایی بوجی، معبد داش‌کسن، چشین-چالچوق، اسدآباد و صائین‌قلعه-آزادراه از دیگر پروژه‌های در دست اقدام اداره راه و ترابری شهرستان ابهر محسوب می‌شود.
وی در زمینه پروژه معبد داش‌کسن گفت: متاسفانه با وجود پیگیری‌های صورت گرفته این پروژه به جایی نرسیده است چرا که زیرسازی این پروژه برای میراث فرهنگی است ولی مشکلات فنی دارد که باید توجه ویژه‌ای به این امر شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول