اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

در نطق پیش از دستور اجلاسیه دهم مجلس خبرگان صورت گرفت؛

انتقاد آیت‌الله بهشتی ‌از ‌«خاتون» و "برنامه‌های بیمحتوای" صدا و سیما

خبرگزاری فارس: نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری به شدت از " برنامه‌های بیمحتوای صدا و سیما" و همچنین انتشار برخی نشریات در راستای تمسخر عفاف و حجاب، انتقاد کرد.

انتقاد آیت‌الله بهشتی ‌از ‌«خاتون» و "برنامه‌های بیمحتوای" صدا و سیما
به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله احمد بهشتی نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در نطق پیش از دستور خود در اولین روز اجلاس دهم خبرگان ملت، به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و اهمیت نقش حضور مردم در این عرصه اشاره و نامزدهای پیروز در انتخابات آینده را به کار کردن برای مردم دعوت کرد.
 
وی وظیفه اصلی نمایندگان مجلس را مبارزه با فقر، تورم و رفع گرفتاری دانست و تاکید کرد: مجلس اصولگرا مجلسی است که برای رفع گرفتار‌‌ی‌های جامعه تلاش کند.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش اصولگرایی را به معنای التزام عملی و اعتقادی به قانون اساسی و مخصوصاً ولایت‌مداری و یکی از راه‌های موفقیت در عرصه انتخابات را حفظ وحدت در جامعه دانست.

آیت‌الله بهشتی سپس به موضوع عفاف و حجاب و اهمیت این مسأله اشاره کرد و با انتقاد از "کسانی که به این موضوع مهم نمی‌پردازند بلکه آنرا مورد تمسخر فرار می‌دهند"، انتشار برخی نشریات در این راستا را محکوم کرد.

وی بر نقش هنر اسلامی در ایجاد فضای دینی در جامعه تأکید کرد و پخش برخی برنامه‌های بی محتوا از صدا و سیما را مورد انتقاد جدی قرار داد.

نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و از برنامه‌های دانشگاه قم برای اجرای این طرح در دانشگاه‌ها خبر داد.

آیت‌الله بهشتی سپس به نقش برجسته وزارت علوم در تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و اراده نیرومند کامران دانشجو در اجرای چنین طرحی را مورد تقدیر قرار داد و از مسئولان خواست تا در این خصوص تدبیری بیندیشند.

وی در پایان به اجرای این طرح در برخی کشورهای غربی و عربی همچون عربستان اشاره کرد و اجرا نشدن چنین طرح مهمی در دانشگاه‌ها را سؤال‌بر‌انگیز دانست.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول