اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

تجلیل از 110 خادم شهدای دانشجوی بسیجی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: تجلیل از 110 خادم شهدا دانشجوی بسیجی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

تجلیل از 110 خادم شهدای دانشجوی بسیجی در زنجان
عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس در همه دانشگاه‌های استان زنجان نمایشگاه عکس و بصیرتی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس در همه دانشگاه‌های استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: بزرگداشت شهدای دفاع مقدس از اهداف بسیج دانشجویی است که در این راستا همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه سال جاری برنامه بزرگداشت شهدای دفاع مقدس در دانشگاه‌های زنجان برگزار می‌شود.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان تصریح کرد: تجلیل از خادمان بسیج دانشجویی که در کاروان‌های راهیان‌نور به ارائه خدمت می‌پرداختند از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که از سوی سازمان در سال جاری برگزار می‌شود.
وی تجلیل از 110 خادم شهدا دانشجوی بسیجی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این خادمان در قالب راهیان نور در خدمت زائران بوده و به صورت‌های مختلف در خدمت دانشجویان بودند.
بابایی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: نمایشگاه‌های عکس نیز در قالب ارائه عکس‌های جنگ سخت و نرم در این نمایشگاه‌ها در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های دوران دفاع مقدس برای آشنایی نسل جوان با این ظرفیت‌ها تاکید کرد و گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید از سوی گروه‌های مختلف به آن توجه شود.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان بر ضرورت آشنایی دانشجویان با ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و بیان داشت: دفاع مقدس در قالب دنیای زیبایی از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی رزمندگان است که باید به خوبی برای نسل جوان تبیین شود.
وی از اعزام 200 دانشجو در قالب راهیان نور غرب کشور به مشهد مقدس در سال جاری خبر داد و گفت: این دانشجویان از مناطق عملیاتی غرب کشور در تابستان امسال بازدید کردند.
بابایی گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام به مردم بزرگ کشور درس مقاومت را یاد داده و امروز هم بهترین راه و شیوه برای حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب پیروی و زنده نگه داشتن یاد شهدا است که با ایثار بهترین سرمایه خود به ما آموختند که چگونه از حریم ولایت دفاع کنیم.
وی یادآور شد: باید فرهنگ ایثار و شهادت و واقعیت‌های دفاع مقدس را به نسل سوم و نسل‌های بعد منتقل کنیم چرا که آنها نیاز دارند که با این فرهنگ آشنا شوند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول