اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

انهدام 25 باند قاچاق کالا در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پنج ماه نخست سال جاری 25 باند قاچاق کالا در آذربایجان غربی منهدم شده است.

انهدام 25 باند قاچاق کالا در آذربایجان غربی
علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پنج ماه نخست سال جاری شاهد رشد 38 درصدی در تعداد انهدام باندهای قاچاق کالا بودیم به طوری که در مدت زمان مشابه سال گذشته تعداد باندهای منهدم شده در این زمینه 18 باند بود.
وی با اشاره به میزان کالای قاچاق کشف شده در پنج ماه نخست سال جاری، تصریح کرد: در سال جاری شاهد کشف کالای قاچاق به ارزش 223 میلیارد ریال بودیم.
این مسئول با بیان اینکه در این راستا یک هزار و 574 پرونده قاچاق کالا ارزشی زیر 100 میلیون تومان داشتند، افزود: تعداد پرونده‌های تشکیل شده که ارزش ریالی آنها زیر 100 میلیون تومان بود به تعداد یک هزار و 111 پرونده کاهش یافته است.
جدیدی با اشاره به کاهش تعداد پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه، اعلام کرد: در این زمینه شاهد کاهش 41 ممیز 38 درصدی هستیم.
وی با بیان اینکه در سال جاری 155 انبار و محل دپوی کالاهای قاچاق در استان شناسایی شده است، گفت: تعداد انبارهای شناسایی شده برای دپوی کالاهای قاچاق در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 135 انبار است که در این زمینه شاهد رشد 14 درصدی در انبارهای کشف شده هستیم.
 رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: در پنج ماه نخست سال جاری یک هزار و 608 عملیات برای کشف کالای قاچاق در استان انجام داده‌ایم که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 2 هزار و 707 عملیات بود.
جدیدی تعداد عملیات انجام گرفته برای کشف کالای قاچاق در این مدت در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته را با 40 درصد کاهش عنوان کرد و گفت: در این زمینه 89 هزار و 15 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و 147 هزار و 603 متر پارچه از قاچاقچیان کالا کشف شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول