اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان:

تشکیل وزارت ورزش مانع بی‌قانونی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی اصفهان گفت: تشکیل وزارت ورزش در مقابل سازمان تربیت بدنی به طور حتم بی‌قانونی را کاهش می‌دهد.

تشکیل وزارت ورزش مانع بی‌قانونی می‌شود
حسن جعفری هرندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بودجه سازمان تربیت بدنی طبق قوانین کشور، وابسته به بودجه سایر سازمان‌های دولتی بود که این مورد مشکلات جدی به وجود می‌آورد.
وی با بیان اینکه بخشی از بودجه سازمان تربیت بدنی بر اساس واردات سیگار قرار گرفته بود، تاکید کرد: در صورتی که مقدار واردات سیگار کاهش می‌یافت، به دنبال آن مقدار بودجه سازمان تربیت بدنی نیز کاهش پیدا می‌کرد و این موضوع از نقص‌های ورزشی کشور به حساب می‌آمد.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان ادامه داد: وزارت ورزش بودجه جداگانه دارد و وابسته نداشتن این وزارتخانه به سازمان‌های دیگر یک حسن کاری و ورزشی محسوب می‌شود.
وی اضافه شدن سازمان ملی جوانان را به وزارت ورزش بسیار خوب توصیف کرد و افزود: اضافه شدن این سازمان به وزارت ورزش از نظر نیروی انسانی به نفع تربیت بدنی و از این طریق خیل جوانان به امر ورزش گرایش بیشتری پیدا می‌کنند.
جعفری در مورد نقش روحانیت در ترویج ورزش همگانی بین مردم و حرف شنوی امروز مردم از روحانیت، در مقایسه با پیش از انقلاب اظهار داشت: این دو مورد نباید بایکدیگر مقایسه شود چرا که حتی امروز هم مذهبی‌مداری در بین مردم جایگاهی خاص خود را دارد و نه تنها چیزی از آن کم نشده بلکه نقش روحانیت در پیشرفت ورزش همگانی غیر قابل انکار است به ویژه که اگر خود روحانیون نیز به ورزش همگانی پرداخته و از این طرق اشتیاق را بین مردم افزایش دهند.
وی در مورد قرص‌های لاغری و چنین قرص‌‌های مشابه با بیان اینکه بیشتر این قرص‌ها طبق نظر کارشناسان دارای مشکلات جدی سلامتی است، تصریح کرد: در مورد وسایل ورزشی برقی که در خانه ‌ها وجود دارد، نه تنها مشکلی وجود ندارد بلکه می‌تواند به عنوان یک مکمل خوب ورزشی به ویژه برای بانوانی که تمایل به حضور در جامعه ندارند، مد نظر قرار گیرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول