اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان:

وزارت ورزش بهتر از سازمان تربیت بدنی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان گفت: تشکیل وزارت ورزش به دلیل داشتن بودجه جداگانه از طرف دولت بهتر از سازمان تربیت بدنی است.

وزارت ورزش بهتر از سازمان تربیت بدنی است
علی خیراللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برای هیئت سوارکاری اصفهان با توجه به اینکه این هیئت با اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان و فدراسیون سوارکاری سر و کار دارد، تبدیل سازمان تربیت بدنی به وزارت ورزش و تغییرات ناشی از آن برای سوارکاری اصفهان زیاد محسوس نیست.
وی با اشاره به اینکه یک وزیر در حوزه کاری خود دارای اختیارات مشخصی است که به صورت مستقل می‌تواند به این موارد بپردازد، تصریح کرد: رئیس سازمان تربیت بدنی، حتی به عنوان معاون رئیس جمهور نیز باید زیر نظر شخص ریاست جمهوری به انجام امور مربوط به خود پرداخته و استقلال یک وزیر ورزش را ندارد.
رئیس هیئت سوارکاری استان اصفهان در مورد سند راهبردی اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان و هم‌پایی این هیئت با اداره کل گفت: هیئت سوارکاری استان برنامه‌های بلندمدت خود را مبنی بر مشخص کردن جایگاه فعلی هیئت، مشخص کردن تعداد سوارکاران استان اصفهان و مشخص کردن تعداد قهرمانان سوارکاری این استان را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: برای رسیدن به چشم‌انداز سوارکاری استان اصفهان باید عملکرد هیئت‌ سوارکاری با اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان به صورت متقابل انجام شود بدین صورت که در قبال کار‌های انجام شده از طرف هیئت سوارکاری استان اصفهان، اداره کل تربیت بدنی این استان امکانات و بودجه‌های لازم را در اختیار هیئت سوارکاری قرار دهد.
خیراللهی با بیان اینکه در استان اصفهان هر سال یک مسابقه کشوری برای ارتقای سطح ورزشی سوارکاران این استان برپا می‌شود، تصریح کرد: رقابت‌های سوارکاری قهرمانی استان در بهمن ماه انجام می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین شاهد رقابت‌های سوارکاری قهرمان کشور در مهرماه سال جاری هستیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول