اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان:

تشکیل وزارت ورزش یک فرصت استثنایی است

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان گفت: وزارت ورزش با اینکه یک وزارتخانه تازه تاسیس است، با این حال یک فرصت ناب برای پیشرفت ورزش کشور است.

تشکیل وزارت ورزش یک فرصت استثنایی است
محسن سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه اساسنامه سازمان تربیت بدنی به عنوان متولی ورزش کشور در حدود 50 سال گذشته تدوین شده است، ولی دارای ساختار مناسب مدیریتی نیست.
وی با بیان اینکه تشکیل وزارت ورزش فرصت مناسبی است که باید از هدر رفت آن جلوگیری کرد، افزود: این وزارتخانه براساس نیاز امروز جوانان و ورزش کشور شکل گرفته است.
معاون اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان در مورد مقایسه قدرت نفوذ رئیس سازمان تربیت بدنی به عنوان معاون رئیس جمهور در ارتباط با سایر سازمان‌های دولتی نسبت به وزیر ورزش گفت: به طور حتم خروجی هیئت وزیران برای همه سازمان‌ها نیز لازم الاجرا است بنابراین تفاوتی بین اجرای الزامی دستورات معاون رئیس جمهور برای همه سازمان‌های دولتی و وزیر ورش وجود ندارد.
سالاری در مورد اهمیت ورزشکار بودن خود وزیر ورزش اظهار داشت: در صورتی که مدیرت اداری را به سه بخش مهارت‌های فنی، مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های ادراکی تقسیم‌بندی کنیم، برای یک وزیر ورزش که در بالاترین جایگاه ورزش کشور قرار دارد، داشتن مهارت‌های ادراکی بیشتر از سایر بخش‌ها دارای اهمیت است.
وی افزود: وظیفه یک وزیر در حیطه کاری خود، برنامه‌ریزی، سازماندهی، اجرای برنامه و نظارت است که اگر یک وزیر ورزش این چهار گزینه را به همراه مهارت‌های ادراکی در اختیار داشته باشد ولی حتی ورزشکار نیز نباشد، از نظر مدیریتی قابل قبول است.
 معاون اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان با اشاره به اینکه هر وزارتخانه‌ای مخاطبان خاص خود را دارد، تاکید کرد: محیط وزارت ورزش و پیامد‌های آن به دلیل گستردگی مخاطبان و تعدد آنها با سایر وزارتخانه‌ها متفاوت است.
وی تاکید کرد: وزیر ورزش در حالی وزارت ورزش را تحویل گرفته است که با مخاطبانی با سنین مختلف و دارای علایق بسیار متفاوت روبرو است.
سالاری اظهار داشت: حساسیت این وزارتخانه برای وزیر ورزش باید به طور کامل آشکار شده باشد تا بتواند با بهترین شیوه مدیریتی، سبب ارتقای ورزش کشور شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول