اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

سفر چهارم رئیس جمهور نقطه اوج رفع محرومیت‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر چهارم رئیس جمهور که مبدا آغاز آن استان اردبیل است می‌تواند پایانی بر محرومیت‌ها و کاهش بی‌عدالتی در تخصیص اعتبارات و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته باشد.

سفر چهارم رئیس جمهور نقطه اوج رفع محرومیت‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم محمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از رئیس جمهور در اردبیل اظهار داشت: مردم استان اردبیل با استقبال باشکوه از رئیس جمهور و هیئت دولت یک بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش می‌گذارند.
وی با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهور نمادی از افتخار و ارزشمندی دولت است، خاطرنشان کرد: استمرار سفرهای استانی  رئیس جمهور نشان می‌دهد نظام اسلامی همچنان حامی مظلومان است و از استان‌ها و مناطق مختلف حمایت می‌کند.
عضو فراکسیون اکثریت مجلس هشتم با بیان اینکه تداوم این حمایت‌ها و دفاع از حق مردم را در سفرهای استانی به ویژه در سفر آتی رئیس جمهور به استان اردبیل شاهد هستیم، تصریح کرد: مردم غیور و شهیدپرور اردبیل با استقبال شایسته از رئیس جمهور به دنیا نشان می‌دهند که احمدی‌نژاد همچنان در قلب‌ها جای دارد و از یک شان و جایگاه مکتبی و ارزشمند برخوردار است.
محمدی با اشاره به چهارمین سفر رئیس جمهور به استان اردبیل و هم‌افزایی مردم این استان در استقبال شایسته از رئیس‌جمهور افزود: همه دستگاه‌های اداری، غیر دولتی و تشکل‌های مردمی باید قدرت و صلابت خود را در این سفر نشان دهند.
محمدی خاطر‌نشان کرد: در سفر رئیس جمهور که بیانگر پیام روح‌افزای نظام اسلامی، خون شهدا، راه امام راحل و رهبری معظم انقلاب است، باید نهایت بهره را ببریم و به گونه‌ای رفتار کنیم تا دولتی که در توزیع عادلانه ثروت کمر همت بسته است به این استان بیشتر توجه و نگاه علمی داشته باشد.
محمدی اضافه کرد: سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها که با توزیع عادلانه ثروت کشور و منابع مادی و انسانی همراه است بستر خوبی را برای حرکت‌های سازنده همراه با نگاه عادلانه فراهم کرده است.
عضو فراکسیون اکثریت مجلس هشتم ادامه داد: این استان که دیرهنگام به نقشه سیاسی کشور افزوده شده از لحاظ امکانات و برخی توسعه‌یافتگی‌ها عقب‌مانده است و بخشی از این کمبودها و عقب‌ماندگی‌ها در دور‌های قبلی سفر ترمیم شد اما انتظار داریم در این سفر بخش عظیمی از این محرومیت‌ها به فرصت بالندگی تبدیل شود.
محمدی بیان داشت: راه‌آهن اردبیل که از سال 84 کلنگ‌زنی شده و قرار بود سال 89 به سرانجام برسد همچنان چشم انتظار عنایت دولتمردان است بطوریکه با پیگیری نمایندگان استان در مجلس هشتم هم‌اکنون در تمام قطعات ششگانه آن پیمانکاران در حال تلاش هستند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی مطالبات مهم مردم این استان را توجه ویژه به راه آهن اردبیل، ادامه پروژه راه‌آهن اردبیل به مغان و اتصال آن به شبکه ریلی قفقاز، انتقال آب قزل اووزن، توجه به بخش صنعت، تعجیل در پروژه راه اصلی اردبیل عنوان کرد.
وی ادامه داد:امیدواریم در این سفر نسبت به توسعه این امور منابع و مبالغ مورد نظر اختصاص یابد.
محمدی با اشاره به اینکه دشت اردبیل در مخاطره است، ابراز داشت: در سفر چهارم رئیس جمهور خواستار تاکید و تعجیل احقاق حق‌آبه اردبیل از قزل‌اوزن هستیم که از 538 میلیون مترمکعب تاکنون 300 میلیون مترمکعب اختصاص یافته و یا در حال بهره‌برداری است که اختصاص بقیه این سهم حقیقی را خواستاریم.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون استان اردبیل  بیکاران بی شماری دارد و با توجه به شرایط اقتصادی، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تمایلی به سرمایه‌گذاری نداشته و رکود بازار، نقدینگی و سرمایه در گردش نیز به این امر دامن زده است و به همین دلیل ما از احداث کارخانه‌های دولتی در استان حمایت می‌کنیم، لذا دولت محترم در این زمینه باید راهکارهای لازم را ارائه دهد.
عضو فراکسیون اکثریت مجلس هشتم یکی از دغدغه‌های کارخانه‌داران را مدیریت نقدینگی و سرمایه در گردش کارخانه‌ها عنوان کرد و گفت: انتظار داریم در سفر چهارم رئیس جمهور در این زمینه گشایش لازم حاصل شود.
محمدی در پایان سخنان خود به سابقه استقبال مردم استان از رئیس جمهور اشاره کرد و از آحاد مردم استان خواست در این استقبال نیز با عزت و شکوه شرکت کنند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول