اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان برای برگزاری جشن ثبت جهانی باغ اکبریه و افتتاح واحدهای مسکونی مهر در آینده نزدیک خبر داد.

رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفر می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مدیران استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری جشن ثبت باغ اکبریه و افتتاح 4 هزار واحد مسکونی مهر در استان و بررسی برخی مصوبات از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده سفر هیئت دولت به استان است.
وی تاکید کرد: تمامی مدیران باید از هم‌اکنون آمادگی لازم برای این سفر را داشته باشند.
استاندار خراسان جنوبی هماهنگی، انسجام و همدلی در مجموعه مدیریتی استان را یکی از مهم‌ترین رموز موفقیت در کارها دانست و افزود: تکریم کارکنان و یاری و کمک به یکدیگر در مجموعه‌های کاری موجب تقویت همدلی و افزایش بازده کاری می‌شود و این امور باید به جد از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.
رشید پرداختن به حواشی را از جمله موارد مانع پیشرفت در امور دانست و یادآور شد: مدارا و تحمل یکدیگر و جلوگیری از تهمت و افترا از مهم‌ترین توصیه‌های اخلاقی است که در اسلام نیز فراوان مورد توجه قرار گرفته است.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به هفته دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس قطعه‌ای ارزشمند و جاوید در تاریخ انقلاب اسلامی است که در ترسیم ارزش‌های اسلامی و انسانی در دنیا و منطقه نقش به سزایی داشته است.
وی ادامه داد: بیداری اسلامی امروز در دنیا متاثر از همین اندیشه ناب و تفکر والا است.
رشید اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری پیامبر گونه امام راحل(ره) در گذشته و با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری در حال حاضر به عنوان یک الگو و اسوه در دنیا مطرح شده است و هرجا که دفاع از حقوق انسان‌ها مطرح می‌شود دفاع مقدس ما به عنوان الگو مطرح است.
وی تصریح کرد: با این وجود مدیران و مسئولان باید در راستای تقویت و تبیین درست اندیشه‌های ناب دفاع مقدس و ارزش‌های آن بیش از پیش کوشا باشند و با انجام برنامه‌های مناسب آن را گرامی بدارند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول