اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:‌

تحریم‌ها مانع راه‌اندازی نیروگاه بوشهر نشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس گفت: تحریم‌های غیرقانونی و غیرانسانی غربی‌ها مانع راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر و دستیابی ملت ایران به حقوق مسلم خود نشد.

تحریم‌ها مانع راه‌اندازی نیروگاه بوشهر نشد
عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی که منافع خود را در خطر می‌دیدند، به دشمنی و کارشکنی علیه برنامه‌های کشورمان پرداختند.
وی افزود: مدیران ما هرگاه می‌خواستند برنامه‌ای را برای توسعه و آبادانی ایران طراحی و اجرا کنند، کشورهای استکباری با استفاده از بوق‌های تبلیغاتی خود به کارشکنی پرداخته و ما را به هزار و یک جرم نکرده متهم می‌کردند.
این مسئول ادامه داد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که کشورهای غربی برای اتهام‌زنی علیه ایران از آن استفاده می‌کنند، برنامه‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان است.
اکبریان افزود: از ابتدای کار آنها ما را متهم به تلاش برای اجرای برنامه‌های نظامی در این حوزه کرده و خواستار توقف کامل فعالیت‌های  هسته‌ای شدند.
وی با اشاره به رهنمودها و ایستادگی رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در برابر زورگویی کشورهای غربی گفت: رهبری فرزانه انقلاب همواره بر این نکته تاکید می‌فرمودند که نباید در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار از خود ضعف نشان داده و باید با استقامت و یکپارچگی برنامه‌ها را به جلو هدایت کنیم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این ایستادگی در راه احقاق حقوق ملت ایران در نهایت موجب پذیرش واقعیت مهم در جهان غرب شد که ایران به توان صلح‌آمیز هسته‌ای دست یافته و نمی‌توان با آن مقابله کرد.
اکبریان افزود: پس از این کشورهای غربی به سمت ناامید کردن و افزایش هزینه‌ فعالیت‌های هسته‌ای ایران حرکت و تحریم‌های غیرقانونی بسیاری را علیه ما اجرا کردند.
وی در پایان تاکید کرد: این در حالی است که به فضل الهی و با ایستادگی و استقامت ملت ایران و هدایت‌های مدبرانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب هیچ مانعی حتی تحریم‌های مختلف مانع از پیشرفت ایران اسلامی نشد و امروز شاهد راه‌اندازی نیروگاه اتمی بوشهر و احقاق یکی از مهم‌ترین حقوق ملت هستیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول