اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ملارد:

ایمان و بصیرت رمز موفقیت رزمندگان اسلام بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان ملارد گفت: ایمان و بصیرت رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

ایمان و بصیرت رمز موفقیت رزمندگان اسلام بود
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد قدیری بعد از ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ملارد طی سخنانی اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با ایمان و بصیرت و همچنین تکیه بر اعتقادات دینی خود موفق شدند دشمن تا بن دندان مسلح را شکست دهند.
وی ادامه داد: امروز باید آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در بین جوانان و نوجوانان نهادینه شود و آنان ادامه دهنده راه آنها باشند.
این مسئول با تأکید بر اینکه رزمندگان اسلام، شهدا، جانبازان و آزادگان بهترین الگو برای نسل امروز هستند اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که نسل امروز بیش از گذشته با آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و بدانند که آنان با از خودگذشتگی و شجاعت اجازه نداند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
وی خاطرنشان کرد: اگر امروز جوانان و نوجوانان با آرامش و امنیت در کشور ایران زندگی می‌کنند مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگانی است که با گذشت و فداکاری در مقابل دشمن ایستادگی کردند.
قدیری در ادامه با اشاره به نزدیک شدن هفته دفاع مقدس گفت: این هفته فرصتی برای آشنا کردن نسل امروز با آرمان‌های رزمندگان اسلام است.
وی افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی، نشست‌های تخصصی با حضور سرداران جنگ و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین بازگو کردن خاطرات دوران جنگ می‌تواند نقش اساسی در انتقال آرمان‌ها و اهداف شهدا و رزمندگان اسلام به نسل امروز باشد.
فرمانده سپاه ملارد عنوان کرد: غیرت،‌ مردانگی و شجاعت از دیگر خلقیات رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که توانستند مردانه در برابر دشمن بعثی ایستادگی کنند.
وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های تدارک دیده شده سپاه ملارد همزمان با هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه عکس، اجرای صبحگاه مشترک، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس و عطرافشانی مزار شهدا از مهمترین برنامه‌های این هفته در ملارد است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول