اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون مهدویت در آشتیان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان از راه‌اندازی کانون مهدویت در این شهرستان خبر داد.

کانون مهدویت در آشتیان راه‌اندازی شد
حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا رفیعی‌پور  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این کانون در زمینه آشنایی جوانان با فرهنگ مهدویت،‌ انتظار، علائم و نشانه‌های ظهورو دیگر مباحث مرتبط  با مهدویت زیرنظر اداره تبلیغات اسلامی فعالیت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه این کانون وابسته به باشگاه فرهنگی جوان است، تصریح کرد: در حال حاضر ثبت‌نام از علاقمندان به عضویت در این کانون در حال انجام است.
رئیس  اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان خاطر نشان ساخت: جلسات هفتگی این کانون در مصلی شهر آشتیان و با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.
رفیعی‌پور با اشاره به لزوم تشکیل این کانون گفت: این کانون به طور تخصصی در زمینه مهدویت فعالیت خواهد کرد تا پاسخگوی سئوالات و شبهات جوانان در زمینه مسائل مربوط به مهدویت باشند.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بحث مهدویت در دنیای امروز مسئولان فرهنگی موظفند با اطلاع‌رسانی دقیق زمینه پاسخگویی به شبهات جوانان در این زمینه را فراهم سازند.
رئیس‌ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان ترویج فرهنگ مهدویت در میان جوانان را بسیار مهم دانست، و بیان داشت:  در زمینه مهدویت باید معرفت صحیحی به جوانان داده شود و با استدلال و برهان علل غیب امام عصر را به آنان تفهیم کرد و راه نفوذ دشمنان و ضربه زدن به نظام و انقلاب را به آنان شناساند.
رفیعی‌پور ادامه داد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، فرهنگ ژرف انتظار را هدف قرار داده که مسئولین باید با دقت نظر فراوان و برنامه‌ریزی دقیق نقشه‌های شوم آنان را خنثی کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول