اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:

عمده مدارس شرق هرمزگان فرسوده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های شرقی هرمزگان در مجلس با بیان اینکه عمده مدارس حوزه شرق هرمزگان کلنگی و فرسوده است از وزیر آموزش و پرورش درخواست کرد در این راستا توجه بیشتری را در امور اعتباری به این حوزه داشته باشد.

عمده مدارس شرق هرمزگان فرسوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام سیدعلی میرخلیلی در جمع کارکنان آموزش و پروش با بیان اینکه دستاوردهای وزارت آموزش و پرورش در سطح کلان و همچنین تحولات این نهاد مهم در استان هرمزگان چشمگیر است که این امر نقش مهمی در توسعه هرمزگان دارد.
به گفته وی از زمان حضور حاجی‌بابایی در راس وزارت آموزش و پرورش و همچنین حضور احمد آخوندی در آموزش و پرورش هرمزگان، شاهد تحول و پویایی در این نهاد مهم هستیم که بیانگر این است که همه توان برای ارتقا کارآمدی آن به کار گرفته شده است.
وی تصریح کرد: رویکرد جدید نشان می‌دهد مسئولان آموزش و پرورش به دنبال تحول جدی در این بخش هستند که این مهم از نظر ما مثبت ارزیابی می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های، میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی در همین راستا بیان داشت: در حوزه شرق استان هرمزگان، آموزش و پرورش اقدامات ارزنده و تحول‌گرایی را داشته است منتهی برخی کمبودها از جمله فضای فیزیکی مدارس روند شتاب بخشی به برنامه‌های خوب آموزش و پرورش را با چالش مواجه کرده است.
وی ادامه داد: انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش با توجه به خدمات فراوان انجام شده و تلاش‌های ارزنده‌ای که در این راه به کار گرفته شده، عنایت بیشتری را در خصوص فضاهای فیزیکی مدارس که عمدتا کلنگی و فرسوده هستند داشته باشد، همچنین در امر کمبود سایر امکانات مورد نیاز دانش آموزان  و همچنین موضوع مهم تامین نیروی انسانی و منابع مالی آموزش و پرورش استان خصوصا در حوزه شرق نیازمند حمایت بیشتری است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید مجدد بر اینکه به عنوان نماینده مردم در مجموع از عزم جدی و خدمات آموزش و پرورش هرمزگان در حوزه شرق راضی هستم، خاطر نشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت برای تحقق برنامه‌های خود نیازمند حمایت همه جانبه است که این را به طور مستمر در دیدار با مسئولان کشور اعلام کرده‌ایم. میرخلیلی همچنین با اشاره به اینکه در اظهارات خود خواستار توجه بیشتر به  ضعف‌های موجود در حوزه شرق استان شده است، تاکید کرد: اینکه از مقامات کشور خصوصا ریاست جمهور خواسته‌ام که توجه جدی به چالش‌های حوزه شرق استان هرمزگان داشته باشد منظور و مقصودم مشکلات معیشتی و اقتصادی منطقه بوده است.
وی اضافه کرد: امری که به عنوان یک معضل جدی همواره در مجلس در قالب تذکر عنوان می‌شود این است که دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های اقتصادی توجه بیشتری را به معیشت مردم منطقه در حوزه صید و صیادی، کشاورزی، مبادلات مرزی، صادرات و واردات، معافیت‌های ملوانی و ... داشته باشند تا شاهد رونق کسب و کار و بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی مردم باشیم.
نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای اینکه بتوانیم در بخش‌های مختلف توسعه نقش آفرین باشیم باید موضوع مهم اقتصاد منطقه و پویایی آن اولویت اول باشد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول