اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل تعاون استان قم خبر داد:

اختصاص 300 میلیارد ریال برای رونق تعاونیهای فراگیر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل تعاون استان قم گفت: دولت به منظور رونق تعاونی‌های فراگیر، 300 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

اختصاص 300 میلیارد ریال برای رونق تعاونیهای فراگیر
حمیدرضا زرین چنگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به مصوبات رهبری که در سفر سال گذشته ایشان به استان به تصویب رسیده بود، اظهار داشت: دولت برای رونق تعاونی‌های فراگیر 300 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد کرد.
وی با اشاره به لزوم حل مشکلات بنیادی کشور برای پیشرفت، اشتغال را یکی از مهم‌ترین مشکلات بنیادی دانست و متذکر شد: تشکیل تعاونی‌های فراگیر می‌تواند کشور را در راستای حل مشکل اشتغال کمک کند و با بهره‌گیری از انرژی و ظرفیت مردم این مشکل حل خواهد شد.
سرپرست اداره‌کل تعاون استان قم با توجه به بیانات رهبری و ریاست جمهوری در مورد لزوم ایجاد اشتغال گفت: اگر بسترهای لازم برای اشتغال ایجاد شود، در راستای شکوفایی کشور قدم برداشته‌ایم و این در حالی است که تاسیسات و نهادهای دولتی از جنبه حکومتی جامعه بسترها را فراهم کرده‌اند و اگر نقصی در این زمینه وجود دارد از تلاش نکردن و بی تفاوتی ما نسبت به این موضوع است.
وی با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به مشارکت مردم در قالب تعاون، تخصیص 300 میلیارد ریال با اولویت تعاونی‌های تولیدکننده صنایع‌دستی و قالیبافی در استان برای کمک به تعاونی‌های فراگیر را، از جمله فعالیت‌هایی دانست که به تشکیل این تعاونی‌ها کمک خواهد کرد.
زرین‌چنگ با اشاره به فعالیت‌های گذشته در ارتباط با ایجاد تعاونی‌های فراگیر بیان کرد: هیچ دستاوردی نصیب تعاونی‌ها نشده است و انجام این‌گونه فعالیت‌ها نیازمند یاری تمام مردم و کمک دولت است.
وی علاقمندی و انگیزه را دو عنصر سازنده تکامل دانست و گفت: پیشرفت در زمینه‌های مختلف نیازمند این دو عنصر است و باید با ایجاد این دو، مردم را برای تشکیل تعاونی‌های فراگیر تشویق کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول