اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم خبر داد:

دستگیری سارق گردنبند قاپ در رباط کریم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری یک نفر سارق گردنبند قاپ با شش فقره سرقت در بخش گلستان این شهرستان خبر داد .

دستگیری سارق گردنبند قاپ در رباط کریم
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البز، ابراهیم حسن آبادی در تشریح این خبر گفت: مأموران کلانتری 13 گلستان با دریافت خبری مبنی بر یک فقره گردنبند قاپی از سوی یک نفر موتورسوار بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: با راهنمایی‌های شخص مالباخته متهم از روی آلبوم عکس مجرمان رها شده شناسائی و پس از آنکه مشخص شد فرد سارق «امیر. ف» نام دارد، مأموران انتظامی با انجام گشت‌های نامحسوس و ردیابی متهم در نهایت وی را در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که در حال پرسه زدن در یکی از خیابان‌های فرعی شهر بود دستگیر کردند.
حسن آبادی اظهار داشت: با تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری 13 گلستان، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی ضمن شناسایی تعداد دیگری از مالباختگان که به این شیوه مورد سرقت و گردنبند قاپی قرار گرفته بودند و دعوت از آنها در پلیس آگاهی سارق را مورد شناسایی قرار دادند و متهم نیز که در مقابل شواهد مالباختگان قرار گرفته و چاره‌ای جز اعتراف نداشت به سرقت گردنبند از زنان تنها در مکان‌های خلوت با استفاده از زور و تهدید اقرار کرد و اذعان داشت که تاکنون به این شیوه اقدام به شش فقره گردنبند قاپی کرده است.
حسن آبادی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تحقیقات انجام شده تعداد 5 نفر از افرادی که بدین شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند، شناسایی و با مراجعه به پلیس آگاهی اقدام به شکایت از متهم کرده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در پایان اظهار داشت: از کلیه مالباختگان که بدین شیوه مورد سرقت و گردنبند قاپی در منطقه گلستان قرار گرفته‌اند دعوت می‌شود تا جهت شناسایی متهم به پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم واقع در سه راه آدران مراجعه کنند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول