اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جشنواره بین‌المللی تحقیق و توسعه؛

استاد دانشگاه بیرجند پژوهشگر برتر شد

خبرگزاری فارس: یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه بیرجند به عنوان پژوهشگر برتر کشور در نخستین جشنواره بین‌المللی تحقیق و توسعه معرفی شد.

استاد دانشگاه بیرجند پژوهشگر برتر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، رئیس دانشگاه بیرجند اظهار داشت: سید حجت هاشمی، دانشیار دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند به عنوان یکی از 10 پژوهشگر برتر کشور در نخستین جشنواره بین‌المللی تحقیق و توسعه انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن ایران انتخاب شد.
محمدرضا میری گفت: مراسم اعطای جوایزی نقدی، لوح زرین و تندیس جشنواره یازدهم مهرماه امسال در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
وی افزود: جشنواره IRDA از جشنواره‌های بین‌المللی است که با هدف ارج نهادن به فعالیت‌های پژوهشی و تلاش پژوهشگران در بخش صنعت و معدن از امسال و از سوی انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه بیرجند تصریح کرد: ترویج فرهنگ نوآوری و ارائه توانمندی‌های فناوری، ایجاد انگیزه در شتاب بخشیدن به فعالیت‌های تحقیق و توسعه، ایجاد زمینه و فرصت برای بهینه کاوی در بین برترین‌ها و نمایان ساختن شایستگی‌ها، گسترش ارتباطات و یادگیری متقابل و گسترش رقابت‌پذیری و پیامدهای مثبت آن در جامعه و محیط کار ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
میری ادامه داد: همچنین ایجاد زمینه مناسب برای افزایش قابلیت‌ها و رشد استعدادهای خلاق و نوآور، قدردانی از برترین افراد و سازمان‌ها و تشویق آنها به تداوم رقابت‌جویی در توسعه دانش بشری از دیگر اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.
وی یادآور شد: طی برگزاری این جشنواره جوایزی به بهترین‌‌های سال شامل پژوهشگران برتر، کتاب‌های برتر، واحدهای تحقیق و توسعه و محصولات برتر و حامیان برتر اهدا می‌شود.
رئیس دانشگاه بیرجند مخاطبان جشنواره شامل کلیه پژوهشگران و نوآوران (اعم از حقیقی و حقوقی) در داخل و خارج کشور هستند که دستاوردهای مهم و تاثیرگذاری در یکی از بخش‌های صنعت داشته باشند.
میری شاخص‌های انتخاب پژوهشگر برتر در این جشنواره را معیارهایی چون مدرک تحصیلی
سابقه اشتغال، مقالات چاپ شده، پروژه‌های پژوهشی خاتمه یافته، پروژه‌هایی که با دانش فنی لیسانس پژوهشگر تجاری شده، تألیف یا ترجمه کتب علمی - فنی، بررسی و نقد و ویرایش علمی کتاب، تصحیح انتقادی و تحشیه کتاب، جزوات آموزشی و پژوهشی، برپایی نمایشگاه های پژوهشی و فناوری، مسئولیت علمی در برگزاری همایش‌ها، سردبیری و عضویت در هیئت تحریریه نشریات دانست.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول