اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند:

هزینه 1.5 میلیاردی دانشگاه بیرجند در پروژه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند از صرف هزینه 1.5 میلیارد تومانی این مجموعه در سال 90 برای پروژه‌های عمرانی خبر داد.

هزینه 1.5 میلیاردی دانشگاه بیرجند در پروژه‌ها
غلامرضا زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به مبلغ پیش‌بینی درآمد دانشگاه در سال 90 اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته این مجموعه باید در سال جاری مبلغی معادل 3 میلیارد و 100 میلیون تومان درآمد داشته باشد که این درآمد از منابع مختلف حاصل می‌شود.
وی افزود: با مصوبه هیئت امنای دانشگاه این درآمدها را ما می‌توانیم صرف تملک کنیم و پروژه‌های عمرانی را انجام دهیم که بر اساس پیش‌بینی ما 80 درصد درآمد مذکور در سال جاری محقق می‌شود.
معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند از اختصاص 125 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مسجد امام صادق دانشگاه در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: بر اساس قانون درآمد دانشگاه می‌تواند در خود مجموعه هزینه شود که با توجه به نیاز این مجموعه به پروژه‌های عمرانی این کار صورت می‌گیرد.
زمانی با بیان اینکه مجموعه‌های دانشگاهی نیاز به سرمایه‌گذاری خیران دارند، تصریح کرد: این مسئله هنوز در بین خیران جا نیفتاده است که نیاز به فرهنگ‌سازی دارد چرا که نگاه مردم به مجموعه‌های دانشگاهی یک نگاه لوکس است و فکر می‌کنند نیاز به همکاری خیران ندارند در حالی که اینگونه نیست.
وی از وجود 245 عضو هیئت علمی در مجموعه دانشگاه بیرجند خبر داد و گفت: از این تعداد 180 نفر استادیار هستند یعنی دارای مدرک دکتری تخصصی هستند که این تعداد نسبت به جمعیت استان ما رقم قابل توجهی است و به صورت میانگین از هر یک هزار نفر شهروند یک نفر دارای دکتری تخصصی است.
معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند از ساخت سه خوابگاه خودگردان در سطح شهر با ظرفیت یک هزار نفر خبر داد و افزود: در داخل خود پردیس دانشگاه نیز سه مجموعه خوابگاهی تا کنون ساخته شده است.
زمانی از آغاز توزیع برگه‌های مناقصه ساخت دانشکده ادبیات و علوم انسانی دو، دانشگاه بیرجند در 20 شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: قرار است این مجموعه در زیربنایی معادل 6 هزار مترمربع ساخته شود.
وی از اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار ملی به این پروژه خبر داد و یادآور شد: این مجموعه دانشگاهی دارای اولویت‌هایی در پروژه‌های عمرانی است که ساخت دانشکده هنر، دانشکده منابع طبیعی و دانشکده تربیت‌بدنی و لوازم ورزشی سه ردیف نخست اولویت این دانشگاه است.
معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند از آغاز ساخت فضای آموزشی در آموزشکده اقماری سربیشه خبر داد و گفت: این فضای آموزشی در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر ساخته می‌شود.
زمانی از اخذ ردیف ملی برای برای آموزشکده‌های اقماری دانشگاه بیرجند در سربیشه، قاین و سرایان خبر داد و تصریح کرد: همچنین ما یک طرح تکمیلی دیگر را نیز پیشنهاد داده‌ایم که باید مجوز بگیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول