اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت در بیرجند صورت میگیرد؛

افتتاح 12 پروژه در دانشگاه بیرجند

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند از افتتاح 12 پروژه در هفته دولت در دانشگاه بیرجند خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 59 میلیارد و 200 میلیون ریال عملیاتی شده است.

افتتاح 12 پروژه در دانشگاه بیرجند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا زمانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری یکی از نقاط شاخص دانشگاه بیرجند را رشد فعالیت‌های عمرانی این مجموعه عنوان کرد و اظهار داشت: در شش سال گذشته این فعالیت‌ها در سطح دانشگاه رشد چند درصدی را داشته است.
وی افزود: مصوبات سفرهای استانی در بخش دانشگاه بیرجند نیز تاکنون به نتیجه رسیده است و فعالیت‌های عمرانی در این راستا در دانشگاه در حال انجام است.
معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه این مجموعه دانشگاهی به صورت میانگین سالیانه 15 پروژه عمرانی را در دست ساخت دارد، تصریح کرد: همین مسئله سبب افزایش میزان فضای آموزشی و کمک آموزشی در سطح دانشگاه شده است.
زمانی به پروژه‌های قابل افتتاح این مجموعه در هفته دولت سال جاری اشاره کرد و گفت: اعتبار این پروژه‌ها یا از اعتبارات ملی است یا از اعتبارات اختصاصی دانشگاه و کمک‌های استانی که این پروژه‌ها را به انجام رسانده است.
وی از افتتاح سالن غذاخوری دانشجویان در این مجموعه خبر داد و افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 4 هزار و 602 مترمربع و با اعتباری معادل 3 میلیارد تومان به اتمام رسیده است.
معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند از اتمام بلوک D دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند خبر داد و اظهار داشت: این طرح از سال 82 در چهار فاز آغاز شده است که امسال شاهد بهره‌‌برداری کامل از این پروژه با زیربنایی معادل 9 هزار و 440 مترمربع هستیم.
زمانی از افتتاح تصفیه‌خانه جدید دانشگاه بیرجند در هفته جاری خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته فاضلاب دانشگاه مشکلاتی را ایجاد کرده بود که با اعتباری معادل یک میلیارد ریال این پروژه در دانشگاه اجرایی شده است همچنین قرار است از پساب این تصفیه‌خانه برای آبیاری فضای سبز دانشگاه استفاده شود.
وی به سایر پروژه‌های قابل افتتاح این دانشگاه در هفته دولت اشاره کرد و افزود: افتتاح خیابان بینش در دانشگاه، محوطه‌سازی خوابگاه سرو و ایستگاه تندرستی در خوابگاه صدف و سرو از جمله این پروژه‌ها است.
معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند از افتتاح سالن چندمنظوره دانشجویی در پردیس امیرآباد این دانشگاه خبر داد و گفت: همچنین قرار است در این پردیس سالن ورزش باستانی نیز در راستای تقویت ورزش باستانی افتتاح شود.
زمانی افتتاح خوابگاه خودگردان امید دو در پردیس امیرآباد، روشنایی زمین چمن دانشگاه و سیستم هوشمند موتورخانه مرکزی دانشگاه را نیز از دیگر پروژه‌های این مجموعه عنوان کرد.
وی از کلنگ‌زنی آموزشکده فنی فردوس در هفته دولت سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر مشکل زمین این مجموعه حل شده است.
معاون اداری مالی دانشگاه بیرجند ادامه داد: همچنین قرار است خوابگاه آموزشکده کشاورزی سرایان نیز کلنگ‌زنی شود همچنین ساختمان این آموزشکده نیز در دست ساخت است.
زمانی از ساخت سه ساله آموزشکده فردوس خبر داد و اظهار داشت: البته با توجه به نوسانات موجود در اعتبارات نمی‌توان زمان دقیقی برای افتتاح پروژه‌ها در نظر گرفت.
انتهای پیام/خ10                           
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول