اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه سمنان:

نبض اجتماع در اختیار اصناف است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل‏ محمد (عج) سمنان گفت: نبض اجتماع در اختیار بازاریان و اصناف است و باید به این قشر توجه بیشتری در برنامه‏ها شود.

نبض اجتماع در اختیار اصناف است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی احمدیان ظهر امروز در نخستین جلسه کانون تفکر بسیج اصناف استان که با موضوع راهکارهای ارتقای شأن و منزلت بسیج در جامعه در سالن جلسات سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج اصناف میتواند در مسائل مختلف از جمله امور اقتصادی و فرهنگی در سطح بازار و اجتماع اثرگذار باشد.
وی یکی از راهکارهایی که منجر به ارتقای شأن و منزلت اجتماعی بسیج میشود را جذب و بهره‌مندی از افراد متخصص و متبحر اصناف دانست.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل‏ محمد (عج) استان سمنان افزود: این افراد با ارائه نقطه نظرات، شناسایی نقاط ضعف و قوت بازار و مشارکت و حضور در جلسات مختلف کمک بسیاری به ارتقای شأن بسیج می‏کنند.
احمدیان ادامه داد: آموزش احکام بازار و مکاسب به بازاریان بسیجی، قانون‌مندی بسیجیان، تشویق بسیجیان نمونه و تذکر به بسیجیان خاطی و انتخاب افراد صالح در امور اجرایی اصناف نیز در ارتقای شأن و منزلت اجتماعی بسیج موثر است.
همچنین مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیج، یکی از افتخارات امام (ره) است، گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در اقشار مختلف خصوصاً قشر تأثیرگذار اصناف، راه‌اندازی و شکل گرفته است.
داور دوست‌محمدی خاطرنشان کرد: در سالی که مزین به جهاد اقتصادی است، اصناف و بازاریان متعهد و خدوم در پیشانی این جهاد قرار گرفته‌اند.
وی ضمن اشاره به اینکه بسیج تشکلی است که قابل مقایسه با احزاب، سازمان‌ها و گروه‌های دیگر نیست، تأکید کرد: بسیج حافظ اصول و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را معطوف به بسط و گسترش دامنه بسیج کرده و فرهنگ بسیجی را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.
دوست‏محمدی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف بسیج از جمله اصناف که یک قشر انقلابی و اسلامی است، باید موقعیت انقلابی و اسلامی خود را حفظ کرده و همچون سدی محکم در برابر افراد و گروه‌هایی که میخواهند چهره بسیج را خدشه‌دار کنند، بایستند.
وی ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت بسیج اصناف گفت: همانطور که باید به تقویت نقاط قوت بپردازیم باید نقاط ضعف را نیز هر چه زودتر برطرف کنیم.
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: یکی از نقاط ضعف اصناف فقدان تخصص و دانش کافی و دیگری نگرش غیر مثبت به فعالیت‌های اقتصادی در میان عده‌ای از بازاریان است که باید با آموزش بازاریان و اصناف مختلف این معضل برطرف شود.
این جلسه با حضور شورای بسیج اصناف و مدیران اصناف استان سمنان برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول