اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته تاکنون؛

مازندرانیها 10 میلیارد ریال به عتبات عالیات کمک کردند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان مازندران گفت: از سال گذشته تاکنون مازندرانی 10 میلیارد ریال وجه نقد، 40 تن برنج، دو کیلوگرم طلا و 200 تخته فرش برای بازسازی عتبات عالیات عراق هدیه کردند.

مازندرانیها 10 میلیارد ریال به عتبات عالیات کمک کردند
حسین مهدی‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: از سال گذشته تاکنون 10 میلیارد ریال به همراه 40 تن برنج، دو کیلوگرم طلا و 200 تخته فرش برای بازسازی عتبات عالیات عراق از سوی مردم ولایتمدار مازندران هدیه شد.
وی در مورد تعهداتش برای بازسازی حرم اهل بیت در عراق خاطرنشان کرد: تعهدات این ستاد در سال جدید برای بازسازی حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلا به اتمام رسید و همچنین چند ستون زیر گنبد این امام را در تعهدات خود داشتیم که مبلغ مورد نیاز برای ساخت آن واریز شد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان مازندران تصریح کرد: ساخت کتیبه‌های بالایی و سنگ دور حرم امام حسین(ع) را نیز قبول کردیم که 200 میلیون تومان از هزینه آن را یکی از خیرین نیک اندیش تقبل کرد.
 
* ساخت صحن 200 هزار متری حضرت زهرا(س) با 400 تن میله‌گرد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران درباره ساخت صحن جدید در حرم امام علی (ع) گفت: در نجف صحن حضرت زهرا(س) با 200 هزار متر مربع زیربنا ساخته می‌شود که برای آن حدود 100 تن میله‌گرد اهدا شده که این ستاد 400 تن میله‌گرد را در تعهدات خود دارد.
وی با اشاره به ساخت حرمین شریفین در سامرا یادآور شد: در سامرا گنبدی چهار برابر گنبد قبلی طراحی و برخی تعهدات اجرایی شد و سرپوشیده کردن حیاط حرم و تامین سرمایش محوطه را در دستور کار داریم.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران ادامه داد: فضای سرداب نیز در حال بازسازی است و فضای 800 متری برای عبادت و طاعت زائران در نظر گرفته شده است.
وی از اختصاص 200 تخته فرش به حرمین کاظمین خبر داد و اذعان داشت: در گوشه این فرش‌ها نام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مازندران حک شده است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول