اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل خبر داد:

کمک میلیونی آملیها برای بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل از کمک یک میلیارد و 20 میلیون ریالی مردم ولایت‌مدار این شهرستان برای بازسازی عتبات عالیات عراق خبر داد.

کمک میلیونی آملیها برای بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید جعفر رسولی یکشنبه شب در دومین نشست ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان اظهار داشت: مردم آمل همیشه در عمل ارادت، عشق و علاقه خود به اهل بیت و معصومین را به اثبات رسانده‌اند.
وی افزود: در طی یک سال گذشته یک میلیارد و 20 میلیون ریال برای بازسازی عتبات عالیات عراق از سوی مردم این شهرستان هدیه شده است.
معاون فرماندار آمل در تشریح کمکهای مردمی برای عتبات عالیات یادآور شد: مردم آمل 30 تن برنج و 420 میلیون ریال وجه نقد به این ستاد کمک کردند.

* توزیع 6 هزار گونی برنج برای جمع‌آوری کمکهای کشاورزان
معاون فرماندار آمل با اشاره به اینکه 365 پایگاه بسیج در حوزه‌های مقاومت نیز مسئولیت جمع‌آوری کمکهای مردمی در این بخش را برعهده دارند، گفت: امسال نیز در بین کشاورزان آملی 6 هزار گونی پنج کیلویی برنج برای جمع‌آوری هدایایی کشاورزان توزیع شد.
رسولی با تاکید اینکه بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها نیز در این امر خیر قدم‌های بلندی بر میدارند.
وی با اشاره به اینکه باید اتحادیه‌های صنفی و اداره بازرگانی هم پای کار بیایند، ابراز داشت: باید قرب و جایگاه ائمه اطهار در بین مردم حفظ شود و برای برپایی شعائر اسلامی و عمل به دستورات الهی از یکدیگر پیشی بگیریم.
این مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش نیز میتواند برای جمع‌آوری کمکهای دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان قلکهای کوچک را طراحی کند تا دانش‌آموزان نیز در سنین کم با عتبات عالیات و سیره اهل بیت آشنایی پیدا کنند. 
رسولی در پایان اذعان داشت: مردم ما عاشق ولایت و علاقمند معصومان هستند و حاضر هستند حتی جان خود را در این راه نثار کنند.
انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول