اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

مزار شهدای رشت گلباران شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت مزار شهدای رشت گلباران شد.

مزار شهدای رشت گلباران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، استاندار گیلان صبح امروز در مراسم گلباران مزار شهدای این شهر در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت امسال بالغ بر یک‌هزار و 144 پروژه با اعتبار 5 هزار و 87 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اشتغالزایی این تعداد پروژه افزود: با افتتاح این پروژه‌ها 14 هزار و 500 شغل ایجاد می‌شود که قابل افزایش تا 15 هزار نفر است.
مقام ارشد استان پروژه‌های هفته دولت را در بخش‌های گردشگری، صنعتی، کشاورزی، شیلات، عمران شهری، گازرسانی، آبرسانی، برق‌رسانی، آسفالت راه‌های روستایی، فضاهای آموزشی، مسکن مددجویان، کمیته امداد، بهزیستی و ساماندهی گلزارهای شهدا عنوان کرد.
این مسئول با اشاره به افتتاح دیگر پروژه‌ها ابراز داشت: در هفته دولت 73 پروژه با 272 میلیارد ریال توسط شهرداری‌های استان افتتاح می‌شود.
سعادتی افتتاح شش تعاونی و 35 پروژه صنعتی کوچک و بزرگ را از دیگر اقدام‌های دستگاه‌ها در هفته دولت ذکر کرد و افزود: 15 طرح پرورش ماهی در قفس دریا نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی افتتاح پروژه بزرگ ذوب‌آهن را بعد از هفته دولت در گیلان بیان کرد و متذکر شد: چند طرح بزرگ صنعتی پس از هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
استاندار گیلان موضوع فاضلاب را یکی از مشکلات اصلی این استان به ویژه رشت دانست و تصریح کرد: در این زمینه باید اقدام‌های اساسی صورت گیرد.
سعادتی درباره ویژگی‌های دولت کنونی اذعان داشت: توسعه همه جانبه و فضای کار و تلاش و حضور در تمام عرصه‌های مختلف از خصوصیات خاص این دولت است.
مزار شهدای رشت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در زیر بارش باران تابستانی گلباران شد و با آرمان‌های شهیدان انقلاب و دوران دفاع مقدس تجدید میثاقی دیگر صورت گرفت.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول