اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مطرح کرد:

نیاز روابط عمومی‌های حوزه سلامت به آموزش‌های نوین

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان برگزاری دوره‌های آموزشی نوین برای روابط عمومی دستگاه‌های مرتبط با حوزه سلامت را از جمله نیازهای این واحدها ذکر کرد.

نیاز روابط عمومی‌های حوزه سلامت به آموزش‌های نوین
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد شکاری در نشست روابط عمومی‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان نقش این واحدها و رسانه‌ها را در ارتقا فرهنگ سلامت بسیار موثر دانست.
وی ادامه داد: رسانه‌های استان ارتباط بسیار سازنده‌ای با حوزه سلامت داشته و توانسته‌اند با طرح مسائل و به روز‌رسانی اخبار حوزه سلامت آخرین اطلاعات را به صورت خیلی حرفه‌ای و آگاهانه در اختیار مردم و جامعه قرار دهند.
به گفته این مسئول، نگاه به روابط عمومی در حوزه سلامت نگاهی کاملا تخصصی است که میتواند با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی نقش به سزایی در ارتقای فرهنگ سلامت داشته باشد.
شکاری همچنین ابراز داشت: امروزه کارکرد رسانه‌ای بسیار علمی، فنی و هنری است که اخبار و اطلاع رسانی در حوزه سلامت با رویکرد حرفه‌ای  صورت میگیرد.
وی با بیان اینکه ورود اثربخش به فضای مجازی نقش تعیین کننده‌ای در ارتقای جایگاه دانشگاه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: دانشگاه فضایی علمی، تحقیقاتی و آموزشی است که میتوان با فن‌آوریهای نوین ارتباطات و اطلاعات تازه‌ترین تحقیقات و پژوهش‌ها را به مردم و جامعه اطلاع رسانی کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های روابط عمومی الکترونیک از برنامه‌های دانشگاه است تا بتوان دسترسی به آخرین اطلاعات و اخبار حوزه سلامت استان هرمزگان و منطقه را برای مردم آسان‌تر کرد.
وی، برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی نوین را از نیازهای پیش روی روابط عمومیهای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دانست و افزود: ارتقا زیر ساخت‌ها و آموزش نیروی انسانی روابط عمومیها از نیازهای واحد روابط عمومی است که با جدیدترین فن‌آوریهای روز ارتباطی آشنا شوند و برای پیشبرد اهداف دانشگاه از این فن‌آوریها بهره‌مند شوند.
شکاری خواستار ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی با مسائل پیشروی مردم با حوزه سلامت استان شد و اظهار داشت: باید امکاناتی در روابط عمومیهای واحدهای دانشگاه فراهم شود تا مردم به راحتی بتوانند با حوزه سلامت در ارتباط باشند و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند و روابط عمومیها تا مرتفع کردن مشکلات مسائل را پیگیری کنند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول