اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان:

نماز جمعه شبکه ولایی مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان گفت: نماز جمعه شبکه‌ای منسجم زیر نظر ولی فقیه است که شرایط ارتباط مسئولان با مردم را فراهم می‌کند.

نماز جمعه شبکه ولایی مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام محمد محمد‌زاده صبح امروز در جمع اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه شبکه‌ای منسجم است تا بتواند در مقابله هجمه‌های دشمنان مقاومت کند و اعتماد مردم به این شبکه دینی بسیار زیاد است.
وی افزود: در جنگ نرم دشمن تلاش دارد همه شبکه‌های ارتباطی را بی‌اعتبار کند از این رو همه باورهای مردم را نشانه می‌رود و در ایران جنگ نرم به این دلیل سریع زمین‌گیر شد که شبکه ولایی نماز جمعه باعث شد تا همه کاشته‌های دشمنان ایران اسلامی نقش بر آب شود.
محمد‌زاده با اشاره به اینکه برگزاری نماز جمعه بر عهده ولی فقیه است، تاکید کرد: نماز جمعه تنها نماز و عملی است که باید پس از برقراری حکومت اسلامی برگزار شود و این نماز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
وی تاکید کرد: برگزاری نماز جمعه آنقدر اهمیت دارد که نماز واجب به واسطه استماع دو خطبه از چهار رکعت به دو رکعت تبدیل می‌شود و این خود نشانی از اهمیت این نماز و خطبه‌های آن است.
این مقام مسئول در امور فرهنگی خوزستان با تاکید بر اینکه کشور در شرایط کنونی بیش از 650 امام جمعه دارد، خاطرنشان کرد: ایجاد اتحاد میان مردم و تلاش برای رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولان از کارهایی است که امام جمعه به راحتی انجام می‌دهد.
انتهای پیام/

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول