اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون خبر داد:

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در بردخون

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: تمام تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در بردخون انجام شده است.

تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در بردخون
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین مصلحی‌پور یکشنبه شبدر جمع مدیران مدارس و کارشناسان این  اداره اظهار داشت: اقدامات پیش بینی شده برای آغاز سال تحصیلی  جدید صورت گرفته و ستاد پروژه مهر با تشکیل کمیته‌های مختلف فعالیت‌های فراوانی برای بازگشایی مطلوب مدارس داشته تا دانش آموزان با آرامش، نشاط وامید پا به مدارس  بگذارند.
وی ادامه داد: کارشناسان اداری به عنوان همیاران مدیر در کنار مدیران مدارس هستند و تلاش می‌کنند با کار مضاعف در مدت باقی مانده تا اوّل مهر نیازها و مشکلات  مدارس را رفع و شور و شادی را در مدارس وارد کرده و سالی همراه با امید، کوشش و جهاد در مسیر پیشرفت  و تعالی  ایران اسلامی آغاز کنند.
رئیس آموزش و پرورش بردخون افزود: جشن شکوفه‌ها و جوانه‌ها در 30تیر ماه برای کلاس اولی‌ها و بازگشایی مدارس در3 مهر برای  همه دانش آموزان  برگزار می‌شود و به دلیل همزمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس، مراکز آموزشی و پرورشی رنگ و بوی خاطرات دوران دفاع مقدس گرفته و مدارس با ساخت سنگر و برگزاری نمایشگاه عکس و اجرای برنامه‌های آموزنده خاطرات ماندگار آن دوران را مرور می‌کنند.
مصلحیپور اضافه کرد: معلمان همواره در جامعه پیشتاز و در میدان‌های سخت و دشوار یاور امین نظام بوده‌اند و انتظار است به عنوان الگویی مطمئن برای دانش آموزان و اقشار دیگر باشند و با اخلاق  و رفتار نیکو با دانش آموزان و اولیا و مردم رفتار کرده که این خصلت ارزشمند در اذهان میماند.
دبیر پروژه مهر منطقه و معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: زنگ مقاومت در تمام مدارس منطقه نواخته می‌شود و وصیت نامه امام راحل و شهدای عزیز در مراسم صبحگاه مدارس قرائت میشود.
بهرام حسینی‌پناه ادامه داد:آغاز مدارس با یادآوری  لحظات  پرخاطره  دفاع  مقدس همزمان  و فضای مدارس به عطر خوش بوی ایثار و رشادت و دلاوری و شهادت معطر می‌شود.
وی افزود: هیئت‌های بازدیدی از وزارت و اداره کل آموزش و پرورش به مدارس می‌آیند و از فعالیت‌های صورت گرفته مطلع می‌شوند بنابراین نیاز است مدیران با تنظیم برنامه عملیاتی و هفتگی ،خود را برای آغاز سالی موفقیت آمیز آماده کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول