اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال؛

12 میلیون دانش‌آموز راهی کلاس‌های درس میشوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال 12میلیون دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی تا پیش دانشگاهی سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

12 میلیون دانش‌آموز راهی کلاس‌های درس میشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قربانعلی افشانی یکشنبه شب در نهمین دوره جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس درس روانشناسی مبتنی بر فناوری اطلاعات در بوشهر اظهار داشت: از این تعداد دو میلیون و 810 هزار دانش‌آموز در مقطع متوسطه نظری مشغول به تحصیل می‌شوند.
وی بهبود کیفیت آموزش رشته علوم انسانی، انتخاب مدارس سرآمد و مبتکر و برگزاری کلاس‌های تقویتی و کنکور در دبیرستان‌ها با 50 درصد تخفیف را از برنامه‌های اداره کل آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید عنوان کرد.
دبیر این جشنواره نیز هدف از برپایی جشنواره الگوهای برتر تدریس را بهبود کیفیت برنامه‌های آموزشی، شناسایی و ترویج روشهای نوین تدریس، ظهور نوآوری‌های دبیران، ایجاد رقابت سالم بین آنان و بهره‌گیری از فناوری اطلاعات معرفی کرد.
اسفندیار فرهادی افزود:در جشنواره الگوهای برتر تدریس در روانشناسی مبتنی بر فناوری اطلاعات 32 دبیر منتخب درس روان شناسی از سراسر کشور و 32 رئیس گروه آموزشی متوسطه حضور دارند که در مدت سه روز با هم رقابت می‌کنند و در پایان پنج نفر به عنوان دبیران برتر انتخاب میشوند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: سال تحصیلی جدید 60 هزار دانش آموز مقطع متوسطه داریم.
ایرج نظری افزود: در سال تحصیلی آینده فقط دبستان‌ها روزهای پنجشنبه تعطیل هستند و مدارس راهنمایی و دبیرستان‌ها به تشخیص مدیران امکان تعطیلی شان فراهم میشود.
نهمین دوره جشنواره ملی الگوهای برتر تدریس درس روانشناسی مبتنی بر فناوری اطلاعات با حضور دبیران منتخب کشور در مرکز تربیت معلم علامه طباطبایی بوشهر کار خود را آغاز کرده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول