اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

خدمات ارزشمند سپاه و بسیج به نظام جای شکرگزاری و تقدیر دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‎فقیه چهارمحال و بختیاری گفت: خدمات ارزشمند سپاه و بسیج به نظام جای شکرگزاری و تقدیر دارد.

خدمات ارزشمند سپاه و بسیج به نظام جای شکرگزاری و تقدیر دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در جمع فرماندهان و اعضای شورای ناحیه شهرکرد اظهار داشت: سپاه و بسیج بازوان اصلی و پرتوان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی افزود: خدمات ارزشمند سپاه و بسیج به نظام جای شکرگزاری و تقدیر دارد.
نکونام به علت دشمنی استکبار جهانی با بسیج و سپاه اشاره کرد و گفت: به میزان تأثیرگذاری این نهاد انقلابی در جامعه همچنین خنثی‌سازی ترفندهای استکباری، دشمنان نیز به عناد و کینه‎توزی با لشکر مخلص خدا و سربازان امام عصر(عج) می‌پردازند.
نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری روحیه نشاط و شادابی را برای ترویج احکام نورانی اسلام ضروری دانست و تأکید کرد: یکی از راه‌های جذب اقشار مختلف به‌ویژه جوانان به ارزش‌های والای دینی و انقلابی داشتن روحیه معنوی و شاداب است.
وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر دشمن جنگ نرم را علیه نظام آغاز کرده است، گفت: بر همین اساس لازم است تا با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری برنامه‌های ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در راستای افزایش بصیرت و آگاهی‎های آحاد مختلف جامعه به ویژه جوانان باشد.
نکونام دفاع مقدس را برگ‌ زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: جنگ تحمیلی یک جنگ ناخواسته بود که علیه ملت ایران و توسط صدام به تحریک استکبار جهانی، از طرف بیگانگان حمایت همه‌جانبه و پشتیبانی بی‎دریغ آنان از رژیم بعثی عراق بپا شد.
وی افزود: اتحاد، همبستگی، همدلی و همیاری مردم و رزمندگان نقش موثری در پیروزی ملت ایران ایفا کرده است.
نکونام با تأکید بر اینکه روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی ملت ایران در حال حاضر از مهم‌ترین عوامل بازدارنده در مقابل حمله نظامی غرب به ایران است، گفت: با استقامت ایستادگی، پایداری و پایمردی می‎توان اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای هشت سال دفاع مقدس را تحقق بخشیم و توطئه‌ها و ترفند‌های جدید استکبار جهانی علیه ایران را با هوشیاری خنثی کرد.
وی دفاع مقدس را یادآور رشادت و فداکاری رزمندگان غیور سپاه اسلام دانست و گفت: رزمندگان و بسیجیان ایران اسلامی با عشق به اسلام و برای دفاع از ارزش‌های والای نظام اسلامی به جبهه‌ها شتافتند و خود را در برابر توپ و تانک دشمن قرار دادند تا نظام اسلامی پابرجا ‌و اسلام زنده بماند.
نکونام با بیان اینکه هفته دفاع مقدس در واقع نشان‌دهنده عشق و ایمان رزمندگان اسلام است، افزود: برهمین اساس گسترش فرهنگ دفاع مقدس برای مقابله با تهاجم فرهنگی ضروری است و همه وظیفه دارند در گسترش این فرهنگ تلاش کنند.
وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس، هفته بزرگداشت ارزش‌هاست و باید تلاش کنیم فعالیت‌های فرهنگی در مسیر ارزش‌های نظام و انقلاب سوق داده شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول