اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

بدون رهنمودهای رهبری امور اجرایی ابتر می‏ماند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: بدون رهنمودهای مقام عظمی ولایت تمام امور اجرایی از سوی دولت ابتر می‏ماند.

بدون رهنمودهای رهبری امور اجرایی ابتر می‏ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علیرضا قاسمی‏فرزاد بعد از ظهر امروز در آیین گشایش سالن ورزشی چندمنظوره مهرآباد بخش رودهن که با حضور معاون فرماندار، بخشدار رودهن و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: شجاعت و کاردانی دولت خدمتگزار دهم در زمینه امور مختلف بدون حمایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری موثر واقع نمی‏شد.
وی با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‏ها خاطرنشان کرد: طرح عدالت‏محور هدفمندی یارانه‏ها که از سوی دولت دهم در حال اجراست، پیامدهای مثبت بسیار گسترده‏ای در زمینه استفاده بهینه از سوخت و فرآورده‏های گوناگون انرژی را به دنبال داشته است.
قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: علاوه بر پیامدهای مثبت زودبازده اجرای طرح هدفمندی یارانه‏ها، آیندگان نیز به طور قطع از مواهب بی‏شمار آن بهره‏مند خواهند شد و به جرات می‏توان گفت این طرح اقتصاد جامعه را نجات داد.
فرماندار شهرستان دماوند با تبریک هفته دولت خاطرنشان کرد: هفته دولت که با عطر شمیم شهدایی همچون رجایی و باهنر عجین گشته فرصتی مناسب برای تقدیر از تمام خادمان بدنه این نهاد برخواسته از بطن انقلاب اسلامی است.
وی، شهیدان رجایی و باهنر را بنیانگذاران سبک نوین مدیریت اسلامی خواند و افزود: شهیدان رجایی و باهنر با نثار خون خود در مسیر قرآن تندیسی از یک کارگزار واقعی اسلامی را به همگان معرفی کردند.
قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: شهید رجایی در دوران کوتاه ریاست جمهوری خود چنان اثر ژرفی در بدنه امور مدیریتی نظام اسلامی گذاشت که تمام دولت‏های پس از ایشان نیز با تبعیت از این منش به خدمتگزاری پرداختند.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: پرچم مبارزه با نفاق از همان روزهای نخستین خیزش ملت اسلامی ایران برای سرنگونی حکومت شاهنشاهی از دستان شهیدان رجایی و باهنر فرو نیفتاد از این رو جریان منافق توان تحمل وجود این دو افتخار بزرگ مرز و بوم اسلامی را نداشت و در حرکتی بی‏رحمانه نسبت به شهادت ایشان اقدام کرد.
وی پیروی از ولایت را اصل نخست یک دولت اسلامی خواند و افزود: اصل نخست یک دولت اسلامی پیروی مطلق از ولایت فقیه است و یک پیرو واقعی هرگز نباید پیش‏تر یا عقب‏تر از مولای خود حرکت کند.
قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: با نگاهی به تاریخ 30 ساله انقلاب خواهیم دید که مقام معظم رهبری همواره با دیدی وسیع نسبت به آینده از تمام دولت‏ها حمایت کرده‏اند.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: اگر این دید حکیمانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری وجود نداشت، حرکت رو به رشد کشور به سمت و سوی سرگردانی پیش می‏رفت. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول