اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند:

تهدیدهای دشمنان انقلاب موجب پیشرفت شده است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه زرند گفت: آمریکا و کشورهای غربی همواره ما را تهدید و تحریم می‌کنند اما هر جا تهدید شدیم، به پیشرفت دست یافتیم.

تهدیدهای دشمنان انقلاب موجب پیشرفت شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی جعفری پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج ‌دانش‌آموزی حضرت زینب (س) این شهرستان، با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) اظهار داشت: جهاد زن خوب شوهرداری است و زن می‌تواند نقش مهمی در موفقیت یک مرد داشته باشد و هر جا یک مرد موفق است در کنار وی زنی بوده که موجب موفقیت او شده است.
وی این جهاد را جهاد اصغر دانست و افزود: کار جهادگونه شما کار بزرگی است که بای قدر بدانید تا ان‌شاءالله بتوانید در جهاد اکبر که مبارزه با نفس است، موفق شوید.
جعفری با توجه به تهدید دشمنان تصریح کرد: هر کاری که دشمنان علیه نظام و انقلاب انجام داده‌اند و قصد ضربه زدن به ما را داشته‌اند، گرچه دارای زیان‌هایی بوده، اما به نفع ما تمام شده است.
وی بیان کرد: این حرکت نادانی دشمنان را می‌رساند و خداوند متعال نیز همواره در همه امور یار و پشتیبان ماست.
جعفری با تأکید بر اینکه هر کاری که برای رضای خدا صورت گیرد، به موفقیت می‌رسد، بیان کرد: آمریکا و کشورهای غربی همواره ما را تهدید و تحریم می‌کنند، اما هر جا تهدید شدیم، به پیشرفت دست یافتیم.
در ادامه این مراسم جانشین فرماندهی سپاه زرند اظهار داشت: بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند متعال به این نظام و انقلاب عطا کرده، نعمت بسیج است.
احمد مهدوی خاطرنشان کرد: در هر عرصه و میدانی در بررسی تاریخ نظام و انقلاب به این واقعیت دست می‌یابیم که بسیج همواره میدان‌دار بوده است و کسانی که دوستدار این انقلاب و ولایت هستند تا پای جان از ارزش‌ها و آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.
وی اذعان کرد: امروز دشمن به نیروی محکم و استوار بسیج پی برده است و به همین دلیل قصد دارد، آن را از صحنه خارج کند و به اهداف شوم خود برسد.
مهدوی عنوان کرد: بنابراین باید مواظب و مراقب باشیم و با بصیرت، آگاهی و ولایتمداری راه دشمن را سد و همواره در راستای تقویت بنیه علمی و دفاعی خود تلاش کنیم.
همچنین در این مراسم فرمانده بسیج دانش‌آموزی حضرت زینب (س) سپاه زرند گزارشی از برنامه‌های اجرا شده در اردوهای جهادی طرح هجرت سه ارائه کرد و اظهار داشت: اردوهای جهادی طرح هجرت سه از اول تیر ماه تا 15 شهریور ماه ادامه داشته است.
مریم تهامی گفت: تعداد 149 نفر دانش‌آموز دختر از 10 مدرسه مقطع دبیرستان در عرصه زیباسازی، خط‌کشی مدارس و رنگ‌آمیزی با یک هزار و 765 نفر روز به فعالیت پرداختند.
به گزارش فارس، مراسم اختتامیه اردوهای جهادی بسیج دانش‌آموزی حضرت زینب (س) سپاه زرند با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه، جانشین فرمانده سپاه، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوهای جهادی حوزه حضرت زینب (س) شهرستان زرند در اردوگاه فرهنگی تفریحی روستای سرتخت این شهرستان برگزار شد.
این مراسم با اجرای مسابقه فرهنگی و پرورشی، پیاده‌روی و کوهپیمایی دانش‌آموزان دختر بسیجی در ارتفاعات روستای سرتخت و مسابقه طناب‌کشی همراه بود.
در پایان این مراسم از برترین‌های اردوهای جهادی با اهدا هدیه از طرف بسیج دانش‌آموزی حضرت زینب (س) تجلیل شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول