اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

دشمن از غفلت برای سرنگونی نظام بهره می‏برد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سمنان گفت: دشمن با شیطنت و استفاده از غفلت برخی افراد در مملکت اسلامی ورود کرده است تا ریشه‏های نظام را از بین ببرد.

دشمن از غفلت برای سرنگونی نظام بهره می‏برد
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی استاد‏حسینی صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان سمنان که در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و به همت بسیج دانشجویی استان سمنان با حضور مسئولان شهرستان و استان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به قسمت‏هایی از تاریخ اسلام و ایران، به این نکته اشاره کرد که اغلب علما، بزرگان، نخبگان و افراد شاخص به دست دشمنان خارجی کشته نشده‏اند، بلکه عمده آنها توسط به ظاهر دوستان و عمال داخلی کشته شده‏اند.
فرمانده سپاه قائم استان سمنان در ادامه گفت: جنگ جمل را کسانی مثل طلحه و زبیر که از اصحاب پیامبر بودند و عایشه که از اهل بیت پیامبر بود، به راه انداختند.
استادحسینی بیان داشت: آنها حضرت علی (ع) را به نیت قرب الی‏الله در شب قدر به شهادت رساندند، همین‏طور در ایران شیخ زنجانی حکم قتل کسی مثل شیخ فضل‏الله را صادر کرد نه انگلیسی‏ها و اینها همه اثر جنگ نرم بر روی افکار افراد بوده و اثر جنگ نرم بسیار بیشتر از اثر جنگ سخت است.
وی با اشاره به اینکه دشمن در این جنگ از همه ابزارش مانند ماهواره، اینترنت، سایت‏ها و ... استفاده می‌کند و حتی از عمال داخلی خود در فتنه 88 استفاده کرد تا به ستون انقلاب لطمه اساسی وارد کند، افزود: وظیفه ما در این جنگ بالا بردن سطح بصیرت و اعتقاداتمان است تا بتوانیم دوست و دشمن را تشخیص دهیم.
استادحسینی با بیان اینکه باید بصیرت دانشجویان بسیجی را بالا ببریم، گفت: این کار به دو وسیله انجام می‌پذیرد که اول ایجاد و تشکیل شجره طیبه صالحین است.
فرمانده سپاه قائم استان سمنان تصریح کرد: از طریق حلقه‏های صالحین اعتقادات، اخلاقیات و سیاسیات و بصیرت افراد بالا می‏رود و از طریق امر به معروف و نهی از منکر باید به وسیله روش‏های تاثیرگذار، افراد جامعه را به سوی معروف هدایت کرد.
این دوره به مدت 10 روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و با حضور بیش از 200 نفر از دانشجویان بسیجی برگزار و کلاس‏های مختلف و کارگاه‏های بصیرتی، اعتقادی و سیاسی برای آگاهی و بصیرت و بینش‏افزایی دانشجویان برگزار می‏شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول