اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره زنان هنرمند فارس خبر داد:

زنان هنرمند فارس تقدیر می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر پنجمین جشنواره زنان هنرمند فارس از معرفی برگزیدگان این جشنواره در 23 و 24 شهریور ماه جاری خبر داد.

زنان هنرمند فارس تقدیر می‌شوند
عنایت‌الله زمانی فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: 220 اثر از 15 شهرستان استان فارس در جشنواره زنان هنرمند این استان شرکت کرده که 74 اثر در داوری نخستین انتخاب و به بخش نمایشگاه و مرحله نهایی راه یافتند.
وی با بیان اینکه نفرات برتر در هر رشته در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شوند افزود: برای جشنواره زنان هنرمند فارس در رشته‌های طراحی، پوستر و نقاشی فراخوان داده است.
دبیر جشنواره استانی زنان هنرمند فارس با اشاره به منتخبان این جشنواره بیان کرد: برگزیده‌های جشنواره زنان هنرمند فارس از شهرهای شیراز، جهرم، لار، نورآباد، قیروکارزین، لامرد، آباده و داراب به مرحله داوری این جشنواره راه یافتند.
وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره 23 و 24 شهریور در جهرم برگزار می‌شود، گفت: نشست تخصصی، برگزاری کارگاه آموزشی با حضور داوران استانی و تور گردشگری از برنامه‌های اختتامیه جشنواره زنان هنرمند فارس است.
زمانی‌فرد شناسایی زنان هنرمند فارس در رشته‌های مختلف تجسمی را از اهداف این جشنواره دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و داشته‌های درونی هنرمندان و معرفی آن به مردم از جمله اهداف پنجمین جشنواره زنان هنرمند استان فارس است.
وی با بیان اینکه این جشنواره بعد از شیراز برای نخستین بار در جهرم برگزار شده است، بیان داشت: امیدواریم که با موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در سال آینده میزبان جشنواره جوان هنرمند در زمینه هنرهای تجسمی باشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم تصریح کرد: جشنواره زنان هنرمند فارس با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، شهرداری و شورای اسلامی شهر جهرم به میزبانی این شهرستان برگزار شده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول