اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسکو خبر داد:

آمادگی شهر سهند برای اسکان متقاضیان مسکن مهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسکو از آمادگی کامل این شهرستان برای پذیرش و اسکان متقاضیان مسکن مهر در شهر جدید سهند اسکو خبر داد.

آمادگی شهر سهند برای اسکان متقاضیان مسکن مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر رسانه‌ای فرمانداری اسکو، ‌یونس فاتح در نشست مشترک با مدیران اجرایی دستگاه‌های خدمت‌رسان با اشاره به افتتاح بیش از 4 هزار و 163 واحد مسکن مهر در شهر سهند اظهار داشت: مساکن مهر باعث شکوفایی شهرستان شده و دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرستان با تمام امکانات در تلاش هستند تا در زمینه تسهیل امور و ایجاد امکانات رفاهی محیطی دلنشین برای اهالی مسکن مهر فراهم آورند.
وی گفت: این واحدها از پایان شهریور ماه به تدریج به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.
فرماندار اسکو همچنین با اشاره به افتتاح دو حلقه چاه آب در شهر سهند، از تامین آب شرب مساکن مهر تا چند سال آینده خبر داد و اظهار کرد: کلیه خدمات مورد نیاز برای اسکان جمعیت سرریز تبریز در این شهر پیش‌بینی و فراهم شده و دو باب مدرسه نیز تا پایان سال 90 در فاز دو این شهر احداث خواهد شد.
وی همچنین ادامه داد: عملیات اجرایی اتوبان تبریز ـ سهند در حال انجام بوده و با اتمام این پروژه مسیر 25 کیلومتری تبریز سهند به کمتر از 15 کیلومتر کاهش یافته و رفت و آمد اهالی به تبریز و بالعکس روان‌تر خواهد شد.
فاتح در ادامه خواستار ارائه خدمات شهری یکسان و متناسب با نیازهای شهروندان سهند شده و از مسئولان شهرداری خواست تا با برنامه‌ریزی و ساماندهی تمام خدمات شهری و حمل و نقل موجبات ترغیب و تشویق شهروندان برای اسکان در این شهر را فراهم کنند.
در این نشست امیر صلاحی به عنوان سرپرست جدید شهرداری سهند معرفی و از زحمات امیر شه‌شهی شهردار سابق قدردانی شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول